Posted: Thu 19 Jun 2008, 16:10 Post subject: heey vraagje
heey ,heb weer een vraagje. in de grote vakantie. ga ik met mijn ouders naar friesland op vakantie . we zitten op een camping, tussen Lemmer en Sneek bij dorpje Harich . ik wil een keer naar de OVP gaan en een keer naar Terschelling . veder weet ik nog niks .nu is mijn vraag ,weet iemand in de buurt van het dorpje Harich. misschien een gebied waar ik nog meer vogels kan vinden of waar ik moet gaan kijken wat zeker waard is gr hendrik-jan
De IJsselmeerkust van Gaasterland is ook aan te raden. Ik weet niet precies of je nog specifieke soorten probeert te vinden, of dat je speciaal voor de fotografie info nodig hebt, maar bij Oudemirdum zijn opzich leuke bossen, en uiteraard het klif met mogelijk al Flamingo's o.i.d.. Dit is wel meer voor de grote afstand vogelaar. In het westen heb je Piaam. Daar broeden nog wel eens Buidelmezen, maar ik geloof dat ze dit jaar nog niet zijn waargenomen. Bij Harlingen heb je de plasjes langs de N31. Met een telescoop en niet al te veel wind is hier redelijk te vogelen. Misschien zie je nog kans om het Lauwersmeer te bezoeken? _________________ Jos Welbedacht
Groningen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum