Na lang twijfelen gaat het er dan toch van komen. Mijn geliefde Nikon 200-400 zoomlens mag van baasje verwisselen. Sinds ik voor de vogelfotografie een 600 mm objectief gebruik ligt dit topobjectief een beetje werkloos te zijn. Jammer want dit prachtige gereedschap moet regelmatig worden gebruikt. Daar is ie voor gemaakt. Er staan voldoende foto's van mijn hand op Bird- en Nederpix die ermee zijn gemaakt.
Het objectief is 3,5 jaar oud, is geheel compleet (alle papieren en nooit gebruikte tas), het betreft een Nederlands model, verkeert in een uitstekende staat, en is hobby-matig gebruikt. Heb je interesse laat het dan even weten via mijn advertentie op www.marktplaats.nl.
Tot horens,
Dirk-Jan _________________ Neem ook eens een kijkje op mijn website:
www.ifornature.nl
Uh dat is deze keer niet the usa , Maar it UK . Daar koste deze lens omgerekend € 4700 . Dat is dan ruim naar boven toe afgerond .
Ik zal deze topic verder met rust laten . want ik wil jou handel niet vertestevieren . succes met de verkoop . Hoe bevalt trouwens je 600mm ? en heb je de VR uitvoering of de niet VR ?
Gender: Male Age: 53 Joined: 31 Jan 2005 Posts: 58 Location: Dronten
Posted: Thu 24 Jul 2008, 22:28 Post subject:
Geen probleem Leo. De handel wordt niet verstierd met jouw reactie. Zelf wil ik ook een eerlijke prijs voor het objectief. En als het niet lukt, houdt ik 'm gewoon. Uiteraard is 4700 euro voor een nieuwe een interessant alternatief. Het lijkt me dat hier nog belastingen (BTW en invoerrechten) overheen komen?
Overigens, de 600 (met VR) bevalt uitstekend. Vele van mijn laatste uploads op Bird- en Nederpix zijn met dit objectief gemaakt.
Groetjes,
Dirk-Jan _________________ Neem ook eens een kijkje op mijn website:
www.ifornature.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum