Gender: Male Age: 59 Joined: 11 Aug 2003 Posts: 886 Location: Hof van Twente
Posted: Wed 06 Aug 2008, 12:07 Post subject: Isle of May (Schotland)
Zijn er mensen die al eens op het Schotse Isle of May in de Firth of Forth zijn geweest? Het liefst in juni.
Ik ben op zoek naar ervaringen op fotogebied met dit eiland namelijk.
Hoor het erg graag. _________________ Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Gender: Male Age: 78 Joined: 23 Dec 2004 Posts: 24 Location: Dordrecht
Posted: Wed 06 Aug 2008, 12:51 Post subject:
Ik ben dit jaar van plan geweest om er naar toe te gaan. Had geboekt voor maandag 9 Juni, heb daar 3 nachten op een camping gestaan omdat ik een vroege landing wou hebben. Alle Landingen zijn n.l. niet in de ochtend. Maar helaas daar aangekomen ging het niet door omdat in de middag de wind sterk zou toenemen en men dan de terugtocht niet meer kon garanderen.Vijf jaar geleden heb ik het ook al eens geprobeerd , maar toen ging het niet door om dat ikzelf ziek was die dag. Maar volgend jaar ga ik het weer proberen. Het eiland is volgens mij erg interesant,er gaan boottochten vanuit Anstruther een leuk vissersplaatje. Je kan op Google zo hun website vinden met de timetable van de overtochten. Maar dat zal je vast al hebben gedaan. Groeten Nico Beun _________________ Sony A77 -Sony 16-80 Zeiss - Sony 70-400 G . Tamron 90mm 2.8 Macro . Sigma 10-20 3.5 EX. Minolta 80-200 Sony HVL-F58AM Flitser.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum