Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Wie is janneke nou eigenlijk?

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 05 Apr 2005, 11:50    Post subject: Wie is janneke nou eigenlijk?
Hoi Allemaal,

Nou, janneke is dus Janneke Kimstra, woonachtig in de Bilthoven en al m'n hele leven vrij fanatiek vogelaar, zij het ietwat beperkt tot de omgeving, omdat ik geen auto en rijbewijs heb. Vogels fotograferen doe ik eigenlijk pas 2 jaar, voor die tijd fotografeerde ik eigenlijk alleen op vakantie (wie niet...) Toen ik in maart 2003 op Curaçao en Dominica was ben ik gegrepen door 2 virussen, te weten het fotograferen en het reizen. Sindsdien heb ik een digitale camera (HP 850 met 8x optische zoom, helaas niet SLR) en een scoop aangeschaft en klik ik er vrolijk, niet gehinderd door enige kennis van zaken Wink op los , met af en toe verbazende resultaten. Intussen ben ik ook in Gambia en IJsland geweest, waar ik best aardige plaatjes gemaakt heb (al zeg ik het zelf...) Ben nu hard aan het sparen voor een reis naar India in november en een Konica Minolta Dynax 7 Digital, zodat ik m'n oude AF lenzen weer kan gaan gebruiken. [color=violet]
[/color]

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum