Gender: Male Age: 68 Joined: 12 Nov 2007 Posts: 320 Location: Putten
Posted: Tue 14 Oct 2008, 21:34 Post subject: Chatbox??
Zou het niet leuk zijn om op birdpix ook een chatbox te plaatsen, waarin je met andere mensen rechtstreeks kan kletsen, chatten of hoe je het ook mag noemen, met andere bp'ers die online zijn over fotografie spullen, plekken, vogels etc. etc.???
Groetjes Ben Brons _________________ Canon 1D MarkIII, Canon 7D, Canon 100mm 2.8 IS USM macro, Canon 70-200mm f2.8, Canon 400mm f5.6, TC canon 1.4 en 2.0
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Wed 15 Oct 2008, 9:25 Post subject:
Hi ben,
gezelligheid over inhoud kletsen vind ik leuk en ik doe het redelijk veel hier
wat mij betreft het liefst onder de foto's of in het forum. Dan kun je het terugvinden en heb je ook later nog wat aan de discussies.
Hallo Ben, je hebt toch al een "chatbox"? Ik zie dat je je MSN adres opgegeven hebt. Je zou dus anderen kunnen toevoegen als je daar behoefte aan hebt en een praatje kunnen maken
Gender: Male Age: 68 Joined: 12 Nov 2007 Posts: 320 Location: Putten
Posted: Wed 15 Oct 2008, 10:05 Post subject:
Dat weet ik Peter dat je dat hier kan doen, maar er zijn van die avonden dat ik wel eens zin heb om met mensen die dezelfde interesses hebben samen te discusieren en dan niet op een forum, want dan kan een antwoord soms wel een paar uur of dag op zich laten wachten, dus vandaar en op msn heb ik niet veel mensen in mijn lijst die hierover kunnen kletsen, dus vandaar leek het me leuk.
Groetjes Ben _________________ Canon 1D MarkIII, Canon 7D, Canon 100mm 2.8 IS USM macro, Canon 70-200mm f2.8, Canon 400mm f5.6, TC canon 1.4 en 2.0
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Wed 15 Oct 2008, 10:52 Post subject:
Een optie zou kunnen zijn dat er in de gebruikerslijst automatisch een msn-button komt, als dit veld is ingevuld door de gebruiker (zoals de mailadressen). Dit wordt nu nog niet in die lijst weergegeven, maar wel in de profielen/forum-posts. Zo zou je door de lijst kunnen scrollen en mensen kunnen benaderen om te chatten, nu moet er maar toevallig op uit komen dat iemand dat heeft ingesteld.
Ik zelf ben niet van het chatten, maar da's persoonlijk. _________________ Canon EOS 7D + EF 400 mm f5.6 L USM | Statief: Manfrotto 055PRO-B + 501HDV videokop | Monopod: Manfrotto 680 + 484RC2 balhoofd
Gender: Male Age: 64 Joined: 03 Oct 2005 Posts: 14 Location: haarlem
Posted: Wed 15 Oct 2008, 14:59 Post subject:
Persoonlijk ben ik alleen bekend met het chatten op een taxidermy chat.
Een groep mensen met allemaal de zelfde interesse en beroep.
Ik moet zeggen, je leert daar ontzettend snel en veel.
Doordat alles op een vriendelijke, relaxte toon gaat, kunnen de beginners héél veel leren van de oude rotten.
Deze chat gaat dan ook nog eens wereldwijd wat het nog interesanter maakt.
Ik zou in ieder geval een vaste gast zijn op bpchat.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum