Gender: Male Age: 59 Joined: 18 Nov 2005 Posts: 155 Location: ZETTEN
Posted: Wed 24 Jun 2009, 12:49 Post subject: (meerdaagsverblijf in) Helgoland
Hallo allemaal,
Ik ben geinteresseerd in een (korte) vakantie op Helgoland.
Nu zijn er verschillende mensen die inmiddels 1 of zelfs meerdere trippen achter de rug hebben naar dit eiland en graag wil ik van hen weten wat de mogelijkheden zijn, waar ik het beste onderdak kan vinden en uiteraard de pijzen vanaf de overtocht vanaf Groningen tot en met een verblijf op het eilnad.
Misschien is er een link waar ik dit alles kan terug vinden, maar misschien zijn er mensen die op een andere manier een hele leuke tijd hebben gehad op Helgoland.
Vorige week en ik geweest en ben met de snelle boot vanaf Cuxhaven gegaan.
Deze boot kan, in tegenstelling tot grotere boten, wel in de haven van Helgoland aanleggen en is ook veel sneller. Die grotere boten gaan voor de haven voor anker en dan moet je overstappen in een zgn. börterboot ...een sloep.
Je auto kun je in Cuxhaven gewoon afgeven aan één van de twee parkeerbedrijven, die je een recuutje geven en je auto voor je parkeren.
Bij terugkomst staan ze je op te wachten en brengen je naar je auto.
Zelf heb ik gelogeerd in een hotel, wat betreft de kosten t.o.v. andere logementen ben ik niet op de hoogte, maar er zullen vast wel veel meer reacties komen.
groetjes en veel plezier gewenst,
Astrid Schute _________________ nikon cameras en diverse lenzen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum