Gender: Male Age: 68 Joined: 12 Nov 2007 Posts: 320 Location: Putten
Posted: Thu 13 Nov 2008, 16:38 Post subject: Wie kent Nature Photography ??
Wie heeft er wel eens zaken gedaan met Nature Photography?
Ik wil namelijk een lens kopen en deze mensen in Utrecht hebben wat voor me wat me wel interessant lijkt, maar zou graag van anderen horen of ze dit bedrijf kennen, is in Utrecht gevestigd.
Groeten Ben Brons _________________ Canon 1D MarkIII, Canon 7D, Canon 100mm 2.8 IS USM macro, Canon 70-200mm f2.8, Canon 400mm f5.6, TC canon 1.4 en 2.0
Age: 47 Joined: 18 Aug 2005 Posts: 651 Location: Valkenswaard
Posted: Thu 13 Nov 2008, 16:42 Post subject:
Ik heb zelf geen directe ervaring met de beste man en ken hem alleen van dingen die op internet circuleren. Ik geef dus ook geen waardeoordeel.
Hier op BP is ie al vaker aan de orde geweest en heeft ie zich ook zelf in de discussies gemengd. Zoek maar eens in het forum of Google op Dhruba Sapkota (zijn naam).
Posted: Thu 13 Nov 2008, 17:04 Post subject:
ik kan het niet aanraden om met hem in zee te gaan.
Ja er zijn mensen die geen problemen met hem gehad hebben, maar ik ken er te veel die wel problemen gehad hebben...
Hij staat niet bekend als de meest galante en beleefde persoon.
Zelf heb ik hem een paar keer in t veld gezien... toen ie bv op Texel zn flitser op de lucht richtte, zoals je wel eens doet als je binnen wil flitsen met reflectie aan bv het plafond.. nou toen wist ik genoeg. _________________ info@peterdenhartog.com Compleet vernieuwde website: www.peterdenhartog.com
En ik ook . Hij kocht mijn leica macrolens . is vriendelijk zeurd niet en betaald gewoon contant . O ja iemand nog interresse in 2 leca voll matglazen ?
oke hij is wat erg duur met zijn nikon 600mm lens , Maar dat mag hij toch ? . Het is de markt . of anders het is de economie suffert . wie zei dat ooit ook eens ? .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum