Posted: Thu 20 Nov 2008, 23:35 Post subject: Beginnen met vogel fotografie doe je met deze lens!
Omdat ik een 70-200 F2.8 heb gekocht is mijn 75-300 overbodig geworden. Ik heb er altijd met veel plezier en zorg gebruik van gemaakt.
Bij de lens is een Tiffen UV filter bij, dus geen troep, en alleen echte kwaliteit, vergelijkbaar met B&W. Daarnaast betekend een UV Filter ook dat er geen krassen op de front lens zitten.
Ik heb er altijd mooie foto's meegemaakt, zoals te zien is bij de foto's! Deze foto's zijn echt gemaakt met deze lens en een Canaon 350D. De lens is bruikbaar op alle eos systemen.
De lens is uitgebreid te testen, en als je overdag een afspraak maakt, kunnen we hem ook wel even testen in een park of mooi vogel gebied, als dat is waar de intresses liggen!
Ik vraag er 125 euro voor, maar sta op voor een goed bod, kom dus niet met onzin biedingen van minder dan de helft!
_________________ Canon 350D- BG E3 grip - Sigma 70-200 F2.8 EX DG - Canon 50 F1.8 - Canon 18-55mm Tamron 28-75mm F2.8 - Canon 35-105- manfrotto 680B+234RC kop-
en nog een tas vol met rommel die ik ook gebruik!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum