Posted: Fri 26 Dec 2008, 18:12 Post subject: te koop: Canon EF 500mm F4.0 L is usm (verkocht)
Wegens rugproblemen doe ik mijn Canon EF 500mm F4.0 L is usm weg al doet het wel zeer(het wegdoen).
Lens is van oktober 2007 en in onberispelijke staat.
Komt met koffer,lenshood,gebruiksaanwijzing en lenscoat bescherming die er altijd heeft opgezeten.
Zelfs orginele Canon doos is nog aanwezig.
Uitgebreid te bekijken en te testen bij mij thuis.
Prijs €4350,-
Serieuze reacties graag alleen via Pb.
Omdat ik daarna wil overgaan op een 300mm 2.8 van ander merk heb ik ook nog een Canon 1D mark IIN (€1250) en een 1.4x extender (€225) in de aanbieding.
Mocht iemand hier interesse in hebben dan mogen ze ook een Pb sturen.
Deze gaan echter pas weg als lens verkocht is.
Last edited by Joepk on Wed 31 Dec 2008, 20:48; edited 2 times in total
Posted: Sat 27 Dec 2008, 21:04 Post subject: Canon EF 500mm F4.0 L is usm
Beste Joepk,
Even een paar vraagjes...!
Is het een door Canon Nederland geleverd exemplaar of is het een z.g. grijs geïmporteerd objectief.
Is de vraagprijs, gezien de huidige nieuwprijs, onderhandelbaar...?
Gender: Male Age: 68 Joined: 28 Dec 2008 Posts: 21 Location: België
Posted: Thu 01 Jan 2009, 6:39 Post subject:
Hoi Joep,
Ik wou U nog even langs deze weg bedanken voor de gastvrijheid en de top dag die ik gisteren mocht beleven in het mooie gebied waar U me mee naar toe heeft genomen.(ik zou willen dat we in België ook van die plekjes haden )
Een mooi voorbeeld van hoe je op dit forumonderdeel iets in vertrouwen aanbied en dan ook verkoopt
Ik ga dadelijk de eerste zonsopgang van het nieuwe jaar vast leggen en gelijk ook Uw (nu mijn ) lens uitproberen.
Iedereen vanuit België nog een gezond en gelukkig nieuwjaar toe gewenst.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum