Gender: Male Age: 60 Joined: 14 Mar 2005 Posts: 61 Location: Eindhoven
Posted: Tue 27 Jan 2009, 13:10 Post subject: Normandie
Wie heeft wat informatie over fotograferen in normandie.
Ik ga rond eind april en zit in de buurt van de bekende invasie stranden Omaha en Utah beach,
Jurgen Sloots _________________ Diverse Canon apparatuur, schuiltentjes en vaste hutten. Verder allerlei zaken voor natuurfotografen die ik in het veld test.
De vogels aan de stranden van Normandië zijn niet veel anders dan hier in Nederland. Op de plek waar ik zat trof ik een grote groep bonte strandlopers, enkele drietenen, wat grote sterns en wat visdieven. Op zich natuurlijk erg leuke vogels om je eens goed op te richten. Ik had niet echt een 'vogel' - vakantie, maar ik kon er af en toe toch eens tussenuit om even te fotograferen...
Ik weet niet meer hoe het plaatsje heette, maar we stuitten op een gegeven moment op een haventje ergens in een klein plaatsje, waar duizenden schelpen lagen (van die shell-schelpen). Er zat ook een grote groep sterns en visdieven. Helaas ben ik de naam van het plaatsje vergeten, maar via google zou dit misschien wel te vinden kunnen zijn.
Verder zijn de zonsondergangen af en toe ronduit prachtig daar!
(en een niet-natuur-tip... op die massagraven bij de stranden kun je ook mooie foto's maken)
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum