Posted: Sat 14 Feb 2009, 17:08 Post subject: gekleurde streep door foto
heey jongens heb nu al een tijdje als ik foto,s ga maaken . wel een paar foto,s met een gekleurde streep er daar heen , weet iemand waar het aan licht. heb een foto in mijn pa staan .van een koolmees .ook daar een streep door hen gr hendrik-jan
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Sat 14 Feb 2009, 17:17 Post subject:
Ai, dat ziet er niet goed uit Hendrik Jan, duidelijk een defect in de sensor. Als het je 350D (?) is, heb je helaas geen garantie meer omdat je deze body langer als 1 jaar hebt, te zien aan je foto's.
EDIT:
Ik zou de body ter reparatie aanbieden bij een canon servicepunt en vragen om een prijsopgave van reparatie. Je betaalt dan al enkele tientjes onderzoekskosten, maar daar ontkom je helaas niet aan. Als de reparatie meer dan 150 - 170 euro kost, zou ik deze overslaan en een nieuwe body kopen. Laatst zag ik namelijk dat de 400D nog slechts 300 kost bij www.cameranu.nl , en dan kun je weer jaren vooruit (nieuwe sluiter, 1 jaar garantie etc.).
Sterkte in ieder geval!
Groet, Joep _________________ Canon EOS 7D + EF 400 mm f5.6 L USM | Statief: Manfrotto 055PRO-B + 501HDV videokop | Monopod: Manfrotto 680 + 484RC2 balhoofd
Last edited by Joep Tomlow on Sat 14 Feb 2009, 17:25; edited 2 times in total
ja het is de 350 D ik heb geluk dat het messtal bij een slechte foto is , dus kijk wel. heb hem nu net 2 jaar . dus om nu gelijk een nieuwe te kopen . misschien wacht ik nog een jaar en dan koop ik gewoon en nieuwe , gr hendrik-jan
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum