Hallo,
Enkele weken geleden kreeg ik de kans om een 70-200 2.8 van canon te kopen voor een zeer mooie prijs. Dit omdat de lens een defecte AF heeft, er lichte krassen op de frontlens zijn en de filter er niet meer op kan.
Nu was deze persoon prijs gaan vragen om de AF te laten repareren, de krasjes wou ik zo laten vermits deze toch geen invoeld heeft op het resultaat. Dit zou rond de 150euro kosten, wat mij nog steeds een zeer voordelige lens zou opleveren.
Vandaag kreeg ik bericht van deze persoon, dat hij de lens had binnen gedaan bij Etbass, maar te horen heeft gekregen dat ze daar enkel een volledige herstelling willen doen, AF repareren, Frontlens en filterring vervangen. Dit zou op 690euro komen, deze reparatie heeft hij niet laten uitvoeren en de lens dus terug laten komen (dit koste ook maar liefst 75euro).
Nu mijn vraag, kent iemand een adres waar ze wel enkel de AF zouden kunnen repareren, ik kan de lens nog steeds kopen en moest ik de lens zelf kunnen laten repareren en ik op voorand garanties heb over de kostprijs zou ik dit wel durven doen.
Als iemand dus een geschikt adres kent, liefst in Oost-Vlaanderen(omgeving gent of Aalst), of in de Omgeving van Turnhout hoor ik het graag.
Alvast bedankt,
Ruben