Posted: Fri 06 Mar 2009, 20:10 Post subject: Natuurfotoblog online!
Vandaag, vrijdag 6 maart, gaat www.natuurfotoblog.nl online. Deze website is een initiatief van Birdpix en Nederpix. Op Natuurfotoblog schrijven we over natuur en fotografie: over goed gebruik van techniek, en de beste benadering om dat ene bijzondere moment vast te leggen.
We publiceren interviews en verslagen, over boeken, reizen, websites, uitrusting en natuurgebieden. We doen dit met een vast team van auteurs, maar we zullen ook indicentele schrijvers vragen en natuurlijk staan we open voor ingezonden artikelen.
We hopen met natuurfotoblog verdieping te geven voor fotografen die zich verder willen ontwikkelen.
Op de websites Birdpix en Nederpix komt een feed te staan, waardoor je automatisch ziet als er een nieuw artikel is geplaatst. Ons streven is om elke week een nieuw artkel te plaatsen.
Posted: Fri 06 Mar 2009, 23:07 Post subject:
Zeer leuk initiatief.
Heb de interview met Daniele Occhiato ( Danibabi) al gelezen erg leuk
Als ook de leerzame behandeling van het histogram.
Stuk van Peter doe ik morgen wel.
Blijf dit zeker volgen
Gender: Male Age: 71 Joined: 10 Jan 2005 Posts: 806 Location: Rotterdam
Posted: Sat 07 Mar 2009, 0:54 Post subject:
Leuk initiatief Daan. Wel weer een (verplichte) webpagina om degelijks te bezoeken. Ik hoop dat er veel mooie, en leerzame items worden behandeld, daar steken we allen weer wat van op.
Age: 77 Joined: 11 Aug 2005 Posts: 47 Location: Amsterdam
Posted: Sat 07 Mar 2009, 1:19 Post subject:
Een goed en interessant initiatief, Daan.
Heb de eerste verhalen met belangstelling gelezen.
Het geheel is informatief en waardevol, met leuke achtergrond verhalen.
Hopelijk weet je, samen met je mede auteurs (boeiend team trouwens), dit niveau vol te houden.
Succes.
Gr., Frans Freijee _________________ Sinds April '07: Canon EOS400D+Canon 18-55 mm; Sigma 50-500mm f/4-6.3.
Sinds Jan.'08: Canon EF70-300mm f/4-5.6 IS USM; Manfrotto 680B monopod.
Sinds 8 April '09: Canon EF400mm f/5.6 L USm lens.
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Sun 08 Mar 2009, 20:03 Post subject:
Aad Verkuijl wrote:
... Wel weer een (verplichte) webpagina om degelijks te bezoeken....
We zijn nu met zijn 3-en concreet online. Gelukkig komen er meer mensen bij, maar van mij moet je niet 'degelijks' een nieuw stukje verwachten.... Wekelijks ga ik ook niet halen. Het moet wel ergens over gaan.
Anderzijds, de artikels als die van marijn - er komen er zeker meer van dit soort - hebben natuurlijk wel een soort van eeuwigheids-waarde. Af en toe eens teruglezen, waarom niet.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum