Renée en George wrote: |
Bij iedere hoekzoeker die geleverd wordt zitten verloopstukjes het past altijd. |
Renée en George wrote: |
Doodles,
Lees nog eens goed bij Fotoshop Aalten en betaal niet meer als 70 eurie meer mogen die kijkglazen ook echt niet kosten. Groet George |
Henc wrote: |
Zoals ik hierboven al heb gezegt ben ik ook aan het kijken voor een hoekzoeker (voor mijn Canon EOS 40D).
Nu heb ik op het internet en op BP eens zitten zoeken, wat nu de beste koop voor mijn zal zijn. Nu ben ik nog een beetje aan het twijfelen tussen de Canon hoekzoeker B en C. De Canon hoekzoeker B wordt meestal aangeraden omdat deze steviger is (omdat deze niet van plastic is gemaakt). De Canon hoekzoeker C heeft een zoomfunctie, wat dit betekent en hoe het in zijn werk gaat weet ik niet precies, dus kan iemand mij dit misschien uitleggen. Wordt hiermee bedoelt dat je maar een deel van de werkelijke foto ziet of kun je er nog verder mee inzoomen? Ik wil de hoekzoeker vooral voor vogelfotografie gebruiken (is de zoomfunctie daarbij handig of juist niet?). Alvast bedankt! Groeten, Henc. |
Quote: |
Henc
Als je een stevige wilt en er wat meer geld aan uit wilt geven dan de Canon hoekzoeker B. Wil je er niet veel aan uitgeven koop dan een Seagull |
Quote: |
Henc, je hoort het..
Dan maar de goedkope Seagull kopen van plastic... |