Gender: Male Age: 67 Joined: 31 Jan 2007 Posts: 5542 Location: Den Haag
Posted: Fri 17 Apr 2009, 9:39 Post subject:
Quote:
ik heb er genoeg van...
Lekker cryptisch. Genoeg van de lens, genoeg van fotograferen of heb je genoeg van die 500 mm lenzen? Ik koop hem in ieder geval niet, want ik vind de doos niet mooi. Maar..succes met de verkoop.
Groeten, Leo
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Fri 17 Apr 2009, 14:43 Post subject:
De lens is inderdaad nog te koop
@jacob
als je mooie foto's wilt in nederland en een goed statief hebt of een plek om een rijstzak op te leggen, dan is een 300 mm zeker niet handiger. Er gaat erg weinig boven deze 500 mm lens voor vogelfotografie. Vandaar dat de versie van concurrent Canon als zoete broodjes over de toonbank gaat.
Voor 'slechts' 3 mille meer heb je een nieuwe Nikkor met VR. De prijs- kwaliteitsverhouding lijkt me erg gunstig voor deze lens zonder VR. Hij is oerdegelijk. De meeste foto's van mij vanaf 2006 op deze website zijn met deze lens. Ik heb VR maar af en toe gemist.
Als ik niet zo 'rijk' was (we rijden geen audi en wonen niet in een of andere goudkust), had ik deze lens gewoon gehouden. Zelfs nu was het een lastige keuze, want: ben ik het waard???? een onzinnige vraag natuurlijk.
Kortom, heb je het geld, ben je bereid te sjouwen, gebruik je een nikon camera: doen. Of laten, mag ook hoor.
Gender: Male Age: 34 Joined: 26 May 2008 Posts: 109 Location: Alblasserdam
Posted: Fri 17 Apr 2009, 15:24 Post subject:
Quote:
Als ik niet zo 'rijk' was (we rijden geen audi en wonen niet in een of andere goudkust), had ik deze lens gewoon gehouden. Zelfs nu was het een lastige keuze, want: ben ik het waard???? een onzinnige vraag natuurlijk.
Kunnen we hieruit dus concluderen dat je een nog betere lens gaat kopen? Ben wel benieuwd!
Groet
Job
PS. Helaas heb ik geen Nikon en ook niet genoeg geld om m te kopen, maar het lijkt me een prachtig aanbod!
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Fri 17 Apr 2009, 17:23 Post subject:
@elbert
zo'n camera kopen waarvan iedereen zo blij is als die vier dagen met vakantie is geweest?
over my dead body... (hoe relevant, deze uitdrukking )
nee hoor, ik heb een hasselblad 3D gekocht met Zeiss lenzen. Ging net voor het uitgespaarde geld van de audi Q7
maar mij gaat het er dus om dat er een gewichtig juweel te koop is. Zie bovenaan dit topix.
Last edited by peter wijn on Fri 17 Apr 2009, 18:35; edited 1 time in total
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum