Gender: Male Age: 39 Joined: 25 Jun 2008 Posts: 43 Location: Ede
Posted: Sun 17 May 2009, 12:50 Post subject: Appelscha
Hallo superfotografen,
ik heb deze week lekker vrij en ga morgen eerst twee dagen naar de biesbosch, zie eerdere topic. Woensdag vertrek ik voor een familieweekend naar Appelscha. Heeft iemand tips om daar ergens te gaan kijken?
groeten Nathan _________________ PentaxK100d super, Sigma 150-500 mm APO
Aekingerzand is een absolute aanrader. Er zijn veel fiets en wandelpaden en dus ideaal om rond te struinen met een weelde aan Roodborsttapuiten en Geelgorzen. Ik kwam er vorige maand nog een Rode Wouw tegen die het flink aan de stok had met een Zwarte Kraai (of was het toch een Raaf?). Erg boeiend schouwspel. Langs 1 van de fietspaden aan de zuidoostkant staat een fraaie uitkijktoren met 3 verdiepingen.
Veel plezier!
Grtn, Michael
Tip: Staatsbosbeheer kaart nummer 08 (Drents-Friese Wold, 1:25000)
Age: 62 Joined: 31 Dec 2003 Posts: 4620 Location: Zoetermeer
Posted: Sun 17 May 2009, 13:35 Post subject:
En vergeet natuurlijk het Fochteloerveen niet. Vlakbij Appelscha. Een wandeling in de vroege uurtjes is aan te raden en ook de uitkijktoren in de vorm van een enorme 7 is een aanrader. _________________ Leica APO Televid zoom 25-50 met Olympus OM D-E M10 mark iii 14-42 mm pancake lens en 45 mm lens.
Olymous OM D-E M1 mark iii Zuiko 300mm F4 met 1.4 converter.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum