hallo
het is me op gevallen dat de laaste paar jaar veel vogels komen naar de nieuwe woongebied stad van zon in heerhugowaard.
wat nu ook een natuurgebied aan vast ligt.
dat er veel vogels er zijn.
aalschovers,ganzen,nijgans,kuifeend,enz.. er zitten.
ook ca roofvogels heb ik er ook paar van gezien:
torenvalk,buizerd,havik,sperwe enz..
ook de kleine ziverreiger,middel zaagbek,smient heb ik daar gezien.
en ca dieren vind ik daar alleen nog maar paar hazen of een rat.
mijn ouders wonen daar nu zo 3 jaar en in die 3 jaar komen steeds meer vogel vooral watervogel.
enige wat we daar nog missen is paar schuitwant of hut.
het is zeker een kijkje waardt.
m.v.g eleni valentijn
_________________
nikon,manfrotto,lowepro,sigma,DJI