Gender: Male Age: 56 Joined: 16 Jan 2007 Posts: 112 Location: almelo
Posted: Thu 06 Aug 2009, 8:41 Post subject: België omgeving Manhay.
Ik ga midden september een week naar belgië regio manhay.
Mijn voorkeur gaat uit naar wildfotografie maar ook vogelfotografie,mijn vraag is het volgende heeft iemand ervaring met dit gebied en wat kan ik hier aan wild en vogelsoorten verwachten.Alle tips en locaties van waar ik dan moet zijn zijn welkom mag ook via pm.
alvast bedankt Bert. _________________ canon 40d en canon 100-400 en
Feisol CT-3371 met HBN-Gimbal Head
Last edited by bert schoemaker on Thu 06 Aug 2009, 14:44; edited 1 time in total
Ik zit vrij regelmatig in de buurt van Redu, daverdisse is wel een eind verder.Maar vogels mag je zeker goudvinken hier en daar in bermen(onkruid) putters en normaal in de heggen mss ook draaihalzen enze...En veel buizerd's in de weides ook tegen de avond rond rijden met de auto kleine wegen vossen en reeen met een beetje geluk evers en of edelherten, maar bij deze laatste moet je wel wat geluk hebben de vorige is normaal geen probleem.Ze deftig platen is een ander verhaal voor mij dan toch
Veel succes zou ik zeggen en hopend ben je er een beetje wijzer van geworden
grtz
Gender: Male Age: 56 Joined: 16 Jan 2007 Posts: 112 Location: almelo
Posted: Fri 07 Aug 2009, 15:50 Post subject:
oke,bedankt voor de reacties.Ik heb nog eens gemaild met de verhuurder en zij vertelde dat er in medio september de hertenbronst goed te horen is in het bos rond het vakantiehuisje.Dus het fotograferen van deze bronst moet dan toch wel lukken lijkt mij.
iemand nog andere ervaringen of tips? _________________ canon 40d en canon 100-400 en
Feisol CT-3371 met HBN-Gimbal Head
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum