Posted: Tue 18 Mar 2008, 17:24 Post subject: Ervaring met www.myphotobook.nl
dag allemaal,
heeft er iemand ervaring met de software van www.myphotobook.nl (trouwens echt handig dat ze een MAC versie hebben): ik zit met een expositie-opdracht over vogelfotografie (gelukkig hele "losse deadline") en ik ben dus aan het uitproberen.
Heeft er al iemand besteld? zo ja: hoe waren de fotoboeken of beter....hoe was de kwaliteit?
Gender: Male Age: 47 Joined: 04 Oct 2004 Posts: 124 Location: Herkenbosch
Posted: Wed 19 Mar 2008, 8:22 Post subject:
Jan,
Ik heb zelf geen ervaring met myphotobook.nl
Wel met albumprinter.com
Reactie hierop: Mijns inziens zeer mooie handzame software, goede kwaliteit fotoboeken en professionele organisatie (goede eindcontroles, laatst kreeg ik een mail dat een boek niet aan hun criteria voldeed en dat ze het daarom opnieuw in productie hadden genomen, vervolgens perfect in huis in 3 dagen).
Overigens misschien terzijde, maar voor gewone afdrukken is mijns inziens www.profotonet.nl de allerbeste. Ook mooie software, superkwaliteit en vaak binnen 1 dag in huis. _________________ Canon 40D, Sigma 50-500 EX DG, Sigma APO 400 mm f5.6, Sigma 18-125 DG, SLIK-master-statief
Ik ben inmiddels eens gaan kijken bij http://www.profotonet.nl Dat zier er inderdaad aantrekkelijk uit voor standaard afdrukken. Ik ben nu eena aantal afbeeldingen aan het selecteren om ook dat eens uit te testen.
in het verleden hebt ik al eens met albumprinter gewetrkt, maar was daar toch nict 100% tevreden. Snelle levering ja, maar ik vond de kwaliteit redelijk ondermaats. Ik heb dan liever een paar dagen langer, dan een fotoboek waar je de pixels letterlijk "ziet zitten". Dan is die levertijd eigenlijk niet meer zo belangrijk voor mij
Intussen ben ik al verder in de software van myphotobook geraakt.
Wat mij vooral zou interesseren is de korting die ze geven op meerdere identieke exemplaren. Ook daar heb ik al wilde verhalen gehoord.
Gender: Male Age: 68 Joined: 05 Feb 2006 Posts: 174 Location: Best
Posted: Wed 19 Mar 2008, 13:50 Post subject:
Quote:
Kijk ook eens hier...ik startte er ooit ook eens een topic over:
Dat klopt, maar de laatste berichten in dat topic zijn inmiddels een jaar oud.
Bovendien stonden er verschillende mensen op het punt om iets uit te proberen. En zijn er verbeteringen in software gekomen (HEMA bv)?
Misschien toch tijd voor wat nieuwe ervaringen. _________________ Canon EOS 7DII
17-85 mm IS USM en
300 mm F4 IS USM, ext. 1.4x
ik zag jullie opmerkingen omtrent een aantal foto services. Nu vroeg ik mij af of ik jullie opmerkingen / commentaar mocht gebruiken op mijn website http://www.fotovergelijk.nl.
De informatie komt dan als ervaringen bij de aanbieder te staan.
heeft er iemand ervaring met de software van www.myphotobook.nl (trouwens echt handig dat ze een MAC versie hebben): ik zit met een expositie-opdracht over vogelfotografie (gelukkig hele "losse deadline") en ik ben dus aan het uitproberen.
Heeft er al iemand besteld? zo ja: hoe waren de fotoboeken of beter....hoe was de kwaliteit?
Ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede organisatie is welke zeer goede kwaliteit levert, ik heb inmiddels 2 boeken bij hen laten afdrukken van het grote formaat 30 X 40 en ben er erg tevreden mee.
En natuurlijk een van de weinige die Mac software heeft.
vrgr, Rob _________________ 1DMarkIV, 5DMarkII en Canon objectieven van 17 t/m 500 mm
Gender: Male Age: 46 Joined: 20 Oct 2005 Posts: 13 Location: Etten-Leur
Posted: Thu 13 Aug 2009, 7:55 Post subject:
Hallo allemaal,
Ik denk eigenlijk dat de discussie niet zou moeten zijn "hoe goed werkt de software" maar "hoe goed is de afdrukkwaliteit".
Na verschillende afdrukcentrales voor boekwerken te hebben uitgeprobeerd, vind ik MyPhotobook er toch wel erg positief uitspringen.
Alle software programma's kun je goed omzeilen door Adobe InDesign te gebruiken. Hierin ben je 100% vrij om je volledig eigen lay-out te maken, converteren naar een pagina grote JPEG en dat inladen in de desbetreffende software van de afdrukcentrale.
Mvg,
Rudy. _________________ Canon 5D mkii, 300mm F2.8 IS L + Extender II 1.4x, 100mm F2.8 macro, 24-70mm L F2.8
Ik heb vorig jaar 2x een foto album met ringband laten maken bij myphotobook. Ik was erg tevreden over de kleuren van de foto's. Papier is makkelijk te bladeren, zonder dat er 'vette vingers' achterblijven en het scheurt ook niet snel.
gr. Burry _________________ Canon 40D; canon 28-`135 IS; 70-200 F4 IS
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum