Gender: Male Age: 29 Joined: 22 Oct 2008 Posts: 606 Location: Lunteren
Posted: Thu 27 Aug 2009, 21:38 Post subject: Zelf gemaakt hutje
Beste Lezer(s),
Nu ik een tijdje in de veluwe woon heb ik tussen de heide en bosjes met rechts wat dennebomen een soort scherm gemaakt.. Met een gat op bijna 1m hoogte.. mijn vraag is hoe Richt je zo'n Vogelplek ( helemaal voor jouw alleen ) goed in zodat het een trekpleister word voor verschillende soorten vogels.. Dan denk k bij Kuifmees, Zwarte mees, Koolmees, Pimpelmees, Roodborst, heggenmus, vink, goudvink etc...!
Gender: Male Age: 31 Joined: 07 Mar 2009 Posts: 261 Location: Kortessem (België)
Posted: Thu 27 Aug 2009, 21:51 Post subject:
Hallo
Het ziet er inderdaad een erg mooi hutje uit. Voor vogels te lokken zijn voederplekjes wel nodig en drink gelegenheid, maar dat is nu al wat moeilijker nu Vogelbescherming NL ons dit tijdelijk afraad.
Maar wat toch wel een aanrader is om een dakje op je hutje te plaatsen. Zo zien de vogels je niet zo snel zitten, een camoflagenet is ook altijd handig.
Moestje je nog vragen hebben laat je ze maar komen!
Groetjes
Pascal Gielen _________________ Canon 5D Mark III
Canon EOS 7D
Canon 300mm 2.8L IS USM , Canon 100mm macro USM en nog een 1.4 teleconvertor.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum