Gender: Male Age: 64 Joined: 27 Aug 2009 Posts: 3 Location: Vlaardingen
Posted: Thu 15 Oct 2009, 19:43 Post subject:
Hoi Ria, ik heb deze combinatie sinds twee dagen. De eerste serie foto's waren niet goed, verkeerde instellingen. Een dag later er opnieuw op uitgetrokken, dit keer veel mooie foto's. Ik probeer vanavond een mooie foto van een zwaan op deze site te krijgen. Ik be er van overtuigd dat er met deze combinatie veel mooie foto's te maken zijn, wel even oefenen.
Groeten Andre de Vaal _________________ Olympus
Swarovski telescoop ATM 80HD
Gender: Male Age: 64 Joined: 27 Aug 2009 Posts: 3 Location: Vlaardingen
Posted: Thu 15 Oct 2009, 20:27 Post subject:
Hoi Ria, de Swarovski telescopen zijn licht sterk, ik had vooral problemen met het instellen van de iso, het was snel te veel . Het is ook even kijken hoe de Canon 50D ingesteld moet worden, dat is veel proberen. Het manueel scherpstellen m.b.v. live view is ook erg wennen. En ik overweeg de aanschaf van een balance rail om de combinatie stabieler te maken.
Na twee dagen ben ik erg positief over de aanschaf van de TLS 800.
Groeten Andre. _________________ Olympus
Swarovski telescoop ATM 80HD
Ik hou je foto resultaten in de gaten op dit forum...
Idd stabiliteit zal belangrijk zijn bij deze combi, ik ben in ieder geval alweer wat verder geholpen op deze manier.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum