lievers-online wrote: |
De Han Bouwmeester versie is een aanrader. |
tony33 wrote: |
Heb even het topicdoorgelezen en wat links aangeklikt, het wordt er niet makkelijker op, ik ben ook al een tijdje op zoek naar een camouflagenet en heb vele sites gezien maar twijfel nog steeds, ik heb ongeveer €80,- in gedachte (mag iets meer of minder zijn).
Ik zoek camouflage voor vogel en wildfotografie met 300mm objectief eventueel icm 1.4x TC. Camera altijd op driepootstatief. Mijn eisen, belangrijkste bovenaan. - compact, makkelijk mee te nemen op de fiets - snel opzetbaar en afbreekbaar - geruisloos materiaal - liever geen doek over m'n hoofd - enigsinds de mogelijkheid om links en rechts en van boven naar beneden te verplaatsen - besluipmogelijkheid/loopmogelijkheid (niet als hoofdzaak maar voor een enkele keer misschien wel handig) - eventueel waterdicht - ... Hopelijk kan iemand mij hiermee makkelijk helpen om een keuze te maken of wat types aan te halen. Nog een vraagje over een tentje in het algemeen, ga je hier meestal met een klein stoeltje in zitten? Is camouflage rondom beter dan een gespannen net? Ik denk dat slimme vogels als kraaiachtigen hier niet zo snel in zullen trappen, of heb ik dat mis? |