Posted: Wed 23 Dec 2009, 21:54 Post subject: Het jaar nadert zijn einde
Ik wil iedereen op Bp hele goede kerstdagen toewensen.
Waarin de XMas spirit centraal staat en een goed uiteinde toewensen.
Maar bovenal een fantastisch 2010 waarin we allen mogen genieten van de geweldige natuur en deze kunnen vastleggen met onze camera's.
Wies en Karel Vink _________________ Nikon camera's en objectieven.
Gender: Male Age: 60 Joined: 21 Aug 2004 Posts: 7012 Location: Terschelling
Posted: Wed 23 Dec 2009, 23:10 Post subject:
Ik sluit me graag bij Wies en Karel aan en wens iedereen fijne dagen toe en dat 2010 weer genoeg spannende momenten mag opleveren die door de camera kunnen worden vastgelegd en op Birdpix worden gedeeld met iedereen. _________________ Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Gender: Male Age: 55 Joined: 13 Aug 2004 Posts: 406 Location: Enschede
Posted: Thu 24 Dec 2009, 13:44 Post subject:
Ook ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor de fraaie foto's die we hebben mogen zien in 2009.
Allemaal fijne feestdagen en een goed en bovenal gezond en gelukkig 2010.
Elk jaar brengt wel weer van die verrassingen op fotogebied.
Voor mij waren dat afgelopen jaar de Baarmannetjes op Terschelling.
Ik ben benieuwd wat 2010 voor ons allemaal in petto heeft.
groeten Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Manfrotto Monopod(s) | Benro tripod
Hey, dat is bijzonder: wil ik op Bart40's post reageren ("PM gestuurd"), krijg ik een melding dat je minimaal zoveel foto's etec moet hebben geplaatst, maar op deze post kan ik probleemloos reageren.
Wat is er aan de hand?!?
Phil _________________ Canon
Gender: Male Age: 73 Joined: 30 Mar 2008 Posts: 162 Location: Gendt
Posted: Thu 24 Dec 2009, 17:08 Post subject:
Dag,
Ik wens iedereen een geslaagd 2009.
Je hebt nog een paar dagen om te corrigeren wat je in 2009 niet helemaal goed hebt gedaan. ALS je dat corrigeert zul je met meer plezier en motivatie aan 2010 bginnen, waarin ik iedereen veel gezondheid en geluk wens. _________________ Willem
Gender: Male Age: 74 Joined: 22 Mar 2008 Posts: 21 Location: Zwijndrecht
Posted: Mon 28 Dec 2009, 0:10 Post subject:
Iedereen de beste wensen en dat we vooral eerlijke foto`s mogen maken en er veel plezier in hebben.
Flip _________________ EOS 40D/20D met battery grip
Canon 300mm/4.0 L IS USM
Canon EF 70-200/ L USM
Canon Groothoek 20-35 EF USM
Canon Extender 1.4 EF
Flitser: Canon 430EX
Filters
Monopod
Statief verbouwd
HBM Gimbal Head
Benro Balhooft
Enz
Gender: Male Age: 60 Joined: 10 May 2007 Posts: 1386 Location: Hoorn
Posted: Tue 29 Dec 2009, 21:01 Post subject:
Nog even en we ziiten weer aan de oliebollen...
Ik wens iedereen een gezond 2010 toe met veel plezier en mooie vogelmomenten.
Hopenlijk worden deze wederom hier op Birdpix gedeeld!
Het allerbeste voor volgend jaar!
Groet,
Rob _________________ Nikon D850 /
Nikon 500mm F4 AF-S VR /
Nikon TC 1.4X III
Ook ik wil jullie het allerbeste toewensen voor 2010
Hopelijk een jaar waarin voor ons allemaal - al was het maar voor een klein deel - een droom uitkomt.
Hopelijk ook een jaar zonder al te veel zorgen of tegenslag.
Lekker er weer op uit, maar zorg dat je niet door je rug gaat met al die apparatuur!
En na elke poging om een vogelfoto te maken, even het beest bedanken voor zijn medewerking. En als hij niet wil: lekker met rust laten verder. Zo belangrijk is het niet.
Grtz, josephine
Age: 58 Joined: 08 Nov 2003 Posts: 3780 Location: Utrecht
Posted: Wed 30 Dec 2009, 11:46 Post subject:
ook van mij voor iedereen in 2010 en trouwens ook in 2011 en in 2009 ook, veel plezier in de fotografie en in de contacten met de medemensen op deze site gewenst.
En natuurlijk ook thuis en op het werk en op de A2 in de file, maar daar heb ik verder weinig zicht op en lust danwel last van.
Gender: Male Age: 78 Joined: 20 Oct 2004 Posts: 257 Location: Dordrecht
Posted: Thu 31 Dec 2009, 15:41 Post subject:
Ook al laat ik weinig meer zien, toch denk ik bijna dagelijks aan jullie !
( Eerlijk ? Ja hoor .)
Ik wens dan ook ieder goedwillend, goedbedoelend,goedfotograferend,goedzoekend en goedschrijvend medemens een kleurrijk Nieuwjaar.
Voor Peter Wijn en Peter van Rij ook alle voorgaande en komende jaren.
En voor de laatste: graag niet meer van die vieze praat op de valreep.
Hans. _________________ Nikon D500 ( 2 X ), Nikon D810, Nikon 500 mm PF, diverse Nikon lenzen.
Gender: Male Age: 47 Joined: 04 Oct 2004 Posts: 124 Location: Herkenbosch
Posted: Thu 31 Dec 2009, 16:20 Post subject:
Van mijn kant uit hetzelfde aan iedereen natuurlijk!
Ik hoop dat de eerste baby-stress de komende maanden wat wegebt waardoor ik weer wat meer tijd kan besteden aan het plaatsen van foto's. Ben wel veel buiten geweest ondanks de geboorte van mn dochter, maar niet echt aan uitzoeken nog toegekomen. Komt nog wel..... _________________ Canon 40D, Sigma 50-500 EX DG, Sigma APO 400 mm f5.6, Sigma 18-125 DG, SLIK-master-statief
Posted: Thu 31 Dec 2009, 20:49 Post subject:
Ook namens mij iedereen bedankt voor de fijne beelden, woorden en contacten in 2009. Ik hoop dat 2010 naast gezondheid en welzijn voor iedereen, er ook hele mooie, speciale vogelfoto's gemaakt worden.
Wees voorzichtig met het vuurwerk, zodat je in 2010 ook nog je camera kunt bedienen zoals je het gewend was...
Iedereen bedankt voor alle mooie en inspirerende foto's. In het speciaal wil ik de mensen bedanken met wie ik afgelopen jaar een dagje heb kunnen fotograferen. Contacten in het veld, met andere fotografen, daar gaat het toch eigelijk om.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum