Gender: Male Age: 49 Joined: 23 Oct 2009 Posts: 271 Location: Zoetermeer
Posted: Tue 01 Dec 2009, 13:02 Post subject: Ebay
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Ebay?
Ik kwam deze tegen: Nikon 500 F4
Verkoper lijkt volledig betrouwbaar, maar ik vind de prijs zo laag als je het vergelijk met gangbaar in Nederland.
En meestal is te mooi om waar te zijn ook echt te mooi om waar te zijn. _________________ Nikon D7200 met glas van 12mm tot 300mm + 1.4 converter
de prijs die daarbij staat in euro's is heel realistisch.
ik heb precies dezelfde lens voor €1900 gekocht en heb ze later nog wel voor €1750 gezien. toplens, maar met verzenden ben je wel over de €2000 kwijt, plus het risico dat er onderweg nog iets mis kan gaan. _________________ "Hebt U uw wit wel onder controle?"
Gender: Male Age: 42 Joined: 14 Dec 2004 Posts: 630 Location: Limburg
Posted: Tue 01 Dec 2009, 17:12 Post subject: Re: Lens
DanielJ wrote:
Wat doet een Nikkor 500 F4 AF momenteel tweedehands?
Laatst kwam er hier eentje voorbij (AFS dus) met een vraagprijs van 3700, dus zeg ongeveer de helft van de nieuwste AFS versie met VR _________________ Canon EOS 7D + EF 400 mm f5.6 L USM | Statief: Manfrotto 055PRO-B + 501HDV videokop | Monopod: Manfrotto 680 + 484RC2 balhoofd
Ik heb in 2007 een Nikon AF-S 300mm f/2.8 gekocht aan Iann en ik mag zeggen dat dit een TOP verkoper is. Je mag deze persoon die trouwens van Canadese afkomst is voor 200% vertrouwen wat niet wil zeggen dat zonder toedoen van deze persoon er altijd iets kan fout lopen. Ik bedoel daarmee dat eens hij uw aankoop heeft verzonden hij geen kontrole meer heeft over deze zending, die toch van Osaka Japan moet komen. Maar neem van mij aan dat dit een e-bay topseller is. Succes met uw eventuele aankoop en laat maar iets weten hoe het is afgelopen.
Ik lees nu pas dat u een AF lens zoekt. Deze persoon blijven volgen op e-bay want hij heeft meestal AF-S of AF-I 300mm,400mm,500mm,600mm in verkoop en altijd van uitstekende kwaliteit.
Gender: Male Age: 66 Joined: 04 Dec 2004 Posts: 209 Location: Schoorl
Posted: Wed 02 Dec 2009, 13:14 Post subject:
Ik kan je eventueel wel in contact brengen met iemand uit Nederland die van plan is zijn 500mm AFI of AFS lens te verkopen. Veiliger dan uit het buitenland denk ik.
Groet Dick. _________________ NPS lid en liefhebber
Iedere creatieve daad ontstaat uit imitatie.....
Kijk ook eens op : www.dickenmirahoogenboom.nl
Ik denk dat je er nog een ca 23% bij moet tellen als je zending uit Japan bij de douane gelicht wordt. Invoerbelasting en BTW zijn volgens mij niet meegenomen in de prijs op E-Bay.
Kopen op e-bay kan geen kwaad. Maar betaal ten alle tijden met paypal . Je heb dan kopers bescherming . dat staat er vaak ook wel bij vermeld . losers /basstaarts zitter er altijd bij . Maar dat is overal zo . E-Bay vormt daar geen uitzondering op . de lens heeft best wel wat gebruiksporen . dus zo super vind ik hem niet .
maar dat is persoonlijk . Mifsuds UK heeft er momenteel diverse 2e hands in de aanbieding . kijken kan nooit geen kwaad .succes
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum