Posted: Thu 28 Jan 2010, 12:54 Post subject: buteo buitensport
help, heb buteo observatie tent besteld (buteo buitensport) @ 2 weken geleden, en betaald inclusief de verzendkosten, maar niets meer van ze vernomen, dwz geen ontvangst bevestiging etc.(woon in ierland) diverse emails verstuurd maar geen communicatie, er is geen telefoon nummer vermeld op hun website, help!!
Posted: Thu 28 Jan 2010, 13:34 Post subject:
sorry foutje!!!
ik werktte vanaf de site schuiltent.nl (oude site?) niet met buteo outdoor supplies site, deze heeft wel tel nummer! is vandaag verstuurd!
Phfew, werd beetje ongerust (en voorbarig) maar alles is OK!!
Posted: Thu 28 Jan 2010, 18:47 Post subject:
Ik heb enkele weken ook een schuiltent bij dit bedrijf besteld, doch door een zeer slordige chauffeur van TNT is van de aflevering niets terecht gekomen.
na een mail en een telefoontje heeft dit bedrijf het meer dan goed gemaakt met mij
het komt echt goed in orde
alle lof voor dit bedrijf of anders gezegd een warme douche _________________ Canon EOS 5D mark II en EOS 40D en veel glaswerk, tele en macro, tussenringen, Manfrotto statief, 2x afstandbed.
lenzen van 28mm tot 500 mm
Gender: Male Age: 68 Joined: 18 Jan 2010 Posts: 274 Location: Ommen
Posted: Sun 14 Feb 2010, 17:52 Post subject:
Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Hij reageert soms wat langzaam, maar verder is het ok. Dus: wees niet ongerust (dat kan altijd nog ) _________________ Werktuig: Sony
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum