Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Digidaan

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
PixPas (Basic)

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 18 Mar 2004, 22:40    Post subject: Digidaan
Hallo,
Ik ben Digidaan, ofwel Daan Schoonhoven, 30 jaar. Sinds een paar maanden woon ik in Hilversum, waar ik ook werk. Bij de omroep, hoe kan het ook anders.
Deze site is ontstaan toen ik tegen mijn broer, JWChess - administrator van deze site- vertelde dat ik graag een website zou willen hebben. Hij reageerde: wie komt er nou op zo'n site? Je moet er dan een forum van maken, en zo is deze site geboren.
Hoewel ik veel foto's gemaakt heb en er ook wel aardig wat op deze site staan, kom ik de laatste tijd nog maar weinig toe aan vogelen/fotograferen. Een van de redenen is dat we eind januari een dochter gekregen: Hannah Ahava, maar daarnaast ben ik ook druk met een aantal andere projecten (zie o.a. www.jeugdkerkreloaded.nl).
Ik fotografeer met een Nikon CP4500 en een KOWA TSN821 telescoop. Grootste nadeel van deze combi is de vrij sterke chromatische abberatie en de helderheid laat ook vaak te wensen over. Ik zou graag eens een Swarovski-scope willen aanschaffen, maar daarvoor moet ik nog eventjes sparen Confused

Hoewel ik nog niet lang in Hilversum woon, ken ik de gebieden hier wel redelijk, omdat ik hier regelmatig kwam. De Hilversumse Bovenmeent (net onder het Naardermeer) is een van mijn favoriete plekken. O.a. goed voor roofvogels, waad- en zwemvogels.
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum