Gender: Male Age: 49 Joined: 23 Oct 2009 Posts: 271 Location: Zoetermeer
Posted: Fri 25 Dec 2009, 13:20 Post subject: Helgoland 2010
Birdpix biedt ook dit jaar weer een tripje Helgoland aan: 25 t/m 28 juni: Birdpix 4-daagse fotoworkshop naar Helgoland
Echter, dit gaat niet helemaal lekker samen met mijn andere vakantie in de zomer (te dicht op elkaar) en zou graag iets eerder gaan.
Zijn er nog meer initiatieven vanuit BP die iets eerder gaan (begin juni) of gewoon op eigen initiatief gaan als ze een keer een weekend mooi weer afgeven?
Kom je in je eentje makkelijk op de mooiste plaatsen of is daar echt een gids oid voor nodig die de weg/plekjes kent. Ik heb al meerdere topic hier gelezen over Helgoland en volgens mij moet het in je uppie ook wel lukken.
Wat is wijsheid? _________________ Nikon D7200 met glas van 12mm tot 300mm + 1.4 converter
't Is allemaal prima te doen in je uppie of in een klein groepje (benzine en hotelkosten delen).
'n Gids is mi. niet echt nodig; je loopt in 40 minuten het hele eiland rond. Ik zou er minimaal 3 dagen heen gaan. Eilandje ernaast is in 10 minuten te bereiken, bootje vaart frequent en kost 3 of 4 euries geloof ik.
Succes (en besef dat je eigenlijk een luxe-probleem hebt)
Gender: Male Age: 41 Joined: 07 Nov 2006 Posts: 802 Location: Noardbergum
Posted: Sat 26 Dec 2009, 13:38 Post subject:
@Daniel: stuur me ff een mailtje als je wilt zodat ik je mailadres heb, dan mail ik je morgenavond ff terug(heb nu niet zoveel tijd namelijk). _________________ Kijk ook eens op mijn site: www.momentsofnature.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum