Gender: Male Age: 59 Joined: 25 Jan 2010 Posts: 59 Location: Kerkrade
Posted: Tue 29 Jun 2010, 15:19 Post subject: Oostvaardersplassen
Ik kom helemaal uit Limburg en wil in de grote vakantie naar de Oostvaardersplassen gaan om foto's te maken. Wie kan mij mooie punten zeggen waar ik een aantal foto's kan maken van vogels en andere dieren? _________________ Canon 70D
Canon 70-300mm lens
Canon 300mm F4
Extender 1.4 III
Alle info die je maar hebben wilt. Verder geldt hetzelfde als overal. Zien wat je tegenkomt, garanties tevoren worden niet gegeven.
Je hebt natuurlijk de vogelkijkhutten (zie website). Weet niet of dat nog wat oplevert tegenwoordig. De kluut was wel leuk, maar sinds het verdwijnen van het eilandje onder water was daar niets meer te beleven. Iemand update ??
Ron _________________ "Take nothing but pictures. Leave nothing but footprints..."
Gender: Male Age: 54 Joined: 01 Jun 2009 Posts: 26 Location: Flevoland
Posted: Tue 29 Jun 2010, 18:01 Post subject:
De lepelaarshut is altijd leuk, vaak wel wat te doen, soms zelfs de ijsvogel. Ga hier wel vroeg heen ivm het licht. Op het pad van het bezoekerscentrum naar de zeearend hut kan je edelherten en konickspaarden tegenkomen vaak in groepen. De specht zit hier heel veel. Op de grote praambult heb je mooi overzicht over het hele gebied. Soms kunnen de hutten aan de knardijk ook verrassen leuke resultaten opleveren.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum