Gender: Male Age: 64 Joined: 06 Jun 2004 Posts: 89 Location: Amsterdam
Posted: Sun 04 Jul 2010, 20:10 Post subject: Ervaringen met Kamera Express Amsterdam
Bij deze wil ik als waarschuwing voor een ieder mijn ervaringen met Kamera Express in Amsterdam delen. Ze hebben duidelijk hun administratie niet op orde. In eerste instantie was ik erg blij dat ze een zaak kregen in Amsterdam. Ik bestelde er een lens en werd niet gebeld dat hij gekomen was. Ging langs en hij was er. Daarna een paar telefoontjes waarom ik hem nog niet opgehaald had. In tweede instantie camera voor reparatie gebracht. Kreeg mailtje zonder tekst. Reageerde via contactformulier en camera zou terug in Amsterdam zijn. Langs gegaan en camera niet aanwezig. Zou gebeld worden en hoor vervolgens niets. Nu maar uit ellende weer gemaild.
Voor mij is het duidelijk de administratie is daar niet op orde.
Birdman _________________ Canon 1 DX Mark III, Canon 90 D en Canon 500 MM 4.0 Type II, 100-400 mm, 70 - 200 MM, 16 - 35 MM.
Gender: Male Age: 34 Joined: 21 Feb 2010 Posts: 215 Location: Amsterdam, Noord-Holland
Posted: Sun 04 Jul 2010, 22:38 Post subject:
Ik ben ook blij dat ze een filliaal geopend hebben in Amsterdam maar zo te horen moeten ze nog veel regelen. Wel jammer maar hopelijk gaat dat aan de loop van tijd wel weer goed _________________ Canon EOS 50D / EF-S 17-85mm IS / EF 70-300mm IS / Sigma 150-500 OS / Lowepro CompuTrekker AW / Bresser Condor 10x50
"Maybe because it's entirely an artist's eye, patience and skill that makes an image and not his tools." - Ken Rockwell
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum