Age: 49 Joined: 04 Aug 2003 Posts: 1763 Location: Vleuten
Posted: Mon 26 Jul 2010, 18:27 Post subject: Manfrotto schommelkop type 393
Deze schommelkop is 4 jaar naar volle tevredenheid gebruikt maar ben voor mijn verjaardag blij verrast met een nieuwe statiefkop. Deze mag dus weg vanwege overcompleet.
Bij de schommelkop zit een extra bevestigingsplaat voor een tweede (grotere of grote) lens, telescoop of wat je er dan ook op wil kunnen zetten. Dit is de langwerpige plaat die op de foto op het schommelgedeelte is bevestigd (zie http://www.birdpix.nl/album_personal.php?user_id=6). Om te zorgen dat je lens niet van de kop kan vallen als hij niet is vastgezet zit er een handige beveiliging op. Deze heeft het leven van mijn lens al meer dan eens gered.
Er zitten normale gebruikssporen op en is (dus) in uitstekende staat. Natuurlijk uitgebreid te testen in omgeving Utrecht. Ik accepteer geen betaling op andere wijze dan contant. Reacties liefst via PB of mail (brenda punt michel@ casema punt nl).
Groeten Michel
Edit: vraagprijs vergeten te vermelden: 125 Euro. _________________ Canon EOS 40D/7D, Canon EF 500f4 L IS USM en Canon EF 300f4 L IS USM. Eventueel met 1.4x Tc type II.
Statief: Gitzo G3125 + nep-Wimberly of Manfrotto 055 met 139 RC kop.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum