Posted: Mon 18 Oct 2010, 19:56 Post subject: Goede ruil gedaan - advertentie niet meer geldig.
Hallo,
ik heb een nieuwe lens aangeschaft (Canon 500mm) en daarom wil ik mijn geliefde 300mm f/4 IS uit de L-serie ruilen / verkopen.
Hij is twee en half jaar oud, gekocht februari 2008 bij Foka in Rotterdam. Ik ben de eerste eigenaar en ontzettend tevreden over de prestaties. Scherpte, snelheid, lichtgevoeligheid... echt fantastisch. Lees ook de juichende reviews op internet, en zie mijn foto´s op mijn site natuurplaat. Vrijwel alle telefoto´s op deze site van mijzelf zijn met dit objectief gemaakt.
De lens komt met pouch, doppen, doos, bon en boekje.
Uiterlijk is hij zeer goed, enkele heel kleine krasjes op de zonnekap en wat zeer kleine plekjes op de buitenkant. Glas is smetteloos, want altijd voorzien van uv-filter (niet inbegrepen).
Ruil met een scherpe 100-400 van Canon is bespreekbaar. _________________ www.natuurplaat.nl
Fujifilm X-T5, 18-55mm, 56mm F1.2, 80mm macro, 100-400mm tele en 1.4x extender. Manfrotto statief 758B met 804 RC2 kop
Last edited by Gert-Jan Cromwijk on Thu 21 Oct 2010, 16:04; edited 1 time in total
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum