Gender: Male Age: 61 Joined: 11 May 2010 Posts: 147 Location: Angeren
Posted: Tue 19 Oct 2010, 15:19 Post subject: Te koop Sigma 150 -500mm zoomlens met Nikon vatting
Als er iemand interesse heeft in een Sigma 150-500mm lens F5-F6.3 APO DG OS met Nikon vatting kan die mij een PM sturen. Inclusief UV filter kostte de lens 4 maanden geleden mij 850 euro. Zit nog ruim anderhalf jaar garantie op. Heb na een (dure)verhuizing en een belastingvoordeeltje nog wat geld overgehouden. Zou graag de Nikon 300F4 met een 1,4 of 1,7 Teleconvertor willen aanschaffen. De Sigma 150-500mm is een zeer degelijke zoomlens voor sport en natuurfotografie. Hoeft niet perse weg en wil er ook niet al teveel geld bijleggen anders hou ik hem. Voor 675 euro mag hij weg. Gr. Jos.
Gender: Male Age: 61 Joined: 11 May 2010 Posts: 147 Location: Angeren
Posted: Sun 24 Oct 2010, 10:53 Post subject:
Hoi Tjeerd, dat wist ik want ik had jouw denk ik een half jaar geleden om advies gevraagd. Idd een mooie lens. Stond als tweede op mijn lijstje. Nr 1 was de Nikon 300 F4 met convertor, maar financieel niet haalbaar destijds, dus voor de Sigma gegaan. Nu heb ik wel de financiele ruimte voor de Nikon. Maar, mocht ik hem niet kwijtraken ga ik gewoon verder met mijn huidige lens, Gr. Jos,
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum