Posted: Wed 27 Oct 2010, 14:28 Post subject: Snapshot Swarovsky EL SV/ SLC HD
Binnenkort hoop ik een nieuwe kijker te kopen: ik twijfel nog tussen de EL SV serie (en dan vervolgens tussen de 8,5 of de 10 X 42 EL SV) of toch de SLC HD serie (de 8 of de 10 x 42).
Verder is de bedoeling om (bewijs)plaatjes te schieten m.b.v. de zogenaamde 'snapshot' techniek > dus via de kijker foto's maken met een compactcamera.
Wie kan mij vertellen welke compactcamera hiervoor het meest geschikt is en welke de beste 'snapshot'-kijker?
Hoi Joachim, ik denk dat ze op www.digiscooppix.nl meer ervaring hebben met compact camera's en de (on)mogelijkheden daarvan. Je zou je vraag daar kunnen stellen.
Wat betreft het verschil tussen de EL en SLC versie: ik denk dat het elkaar niet ver zal ontlopen. Je mag verwachten dat de EL beter presteert, maar in de praktijk zal dit verwaarloosbaar zijn denk ik. En de keuze tussen 8x of 10x is de afweging tussen aan de ene kant meer bereik en details kunnen zien, maar aan de andere kant wordt elke beweging van de 10x meer versterkt.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum