Gender: Male Age: 48 Joined: 06 Dec 2004 Posts: 2329 Location: Groningen
Posted: Tue 05 Apr 2011, 17:04 Post subject: Oproep aan mn. Nikonians
Ha allen
Als ik in dit overzicht kijk, valt me op dat er intussen al 7 reviews staan van Canon-lenzen en nog maar 1 van een Nikkor-lens... Is er geen enkele Nikon-fotograaf tevreden over z'n lens? Dit geldt natuurlijk ook voor Canon gebruikers, of gebruikers van een totaal ander merk.
Verder is er ook nog maar 1 Nikon-body en 1 Canon-body beschreven, terwijl er toch veel meer gebruikt worden. Is er misschien nog iemand die ergens een review over wil schrijven om zo het lijstje wat meer aan te vullen?
Stuur bij interesse even een pb'tje, dan krijg je het format toegestuurd.
Gender: Male Age: 74 Joined: 04 Aug 2008 Posts: 56 Location: Baarn
Posted: Wed 06 Apr 2011, 8:58 Post subject:
Dat klopt wel, op Birdpix gebruiken de meesten een Canon.
Kijk maar wat zoal op marktplaats te koop is...........
IK BEN UITERMATE TEVREDEN MET MIJN NIKON-GEAR EN ZOU NIETS ANDERS WILLEN......... _________________ NIKON D800+D300S+Fuji X-E2, AFS 60mm f/2'8G, AFS VR micro f/2.8 105mm,AFS 24-70mm f/2.8 IF D, AFS 70-200mmG ED VRII, AF 180mm f/2.8 D ED,AFS 300 f/4 D ED, TC-1.4E II, etc.etc.
Ik geloof niet dat er fuji lenzen zijn ... niet voor op de spiegelreflexjes in elk geval.
En zou dat wat zijn, een review over die sigma van mij?
Doen ze hier misschien aan werkverschaffing of zo ?
Mijn sigma is niet top, kan ik je vertellen:
150-500 mm, een luidruchtige accuverslindende OS motor, die nu, na 2,5 jaar het enigszins aan het begeven is. Ik mis het niet erg, omdat ik toch al niet vindt dat ie veel goeds doet. Het is denk ik een beetje behelpen, maar wat de hek, het gaat om de lol he.
Maar mijn nikon is leuk, 70-300 mm. Fijne resultaten, een beetje niet perfecte focus in combinatie met de D80. Daar zou ik eens iets aan kunnen doen. Maar hij komt ook niet ver genoeg. Zet er wel eens een kenko converter tussen, en met handmatige scherpstelling kan dat wel wat opleveren.
Hmm ...
Hier wordt niemand enthousiast van, denk ik.
Nou, maar ik ben er blij mee.
grtz, josephine
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum