Posted: Sun 12 Dec 2010, 0:01 Post subject: Zomervakantie 2011
Ben me aan het orienteren voor een vakantie volgend jaar zomer.
Heb een uitgave van de kampeer en caravankampioen van de ANWB waar de bekende natuurparken van frankrijk in staan. Daar komt ook la Brenne in voor westelijk van Chatouroux. Het gebied van de 1200 meren dat niet alleen een vogelrijk gebied is maar waar ook veel libellensoorten voorkomen. Is er al eens iemand geweest en wat zijn de ervaringen. Kent iemand van jullie misschien een leuke camping in dat gebied (geen naturistencamping).
Hoor graag reacties.
Mvg. Martine
Ben er nooit geweest en weet er ook geen (al dan niet naturisten) camping, maar hoor er veel interessante verhalen over. Lijkt me zeker de moeite waar. Denk niet dat je er teleurgesteld van terug komt. Kijk hier http://www.knnv.nl/akc/akcframe.htm voor een compleet (dus niet alleen vogels) verslag uit 2003 van de KNNV.
Ik hoor ook vaak van KNNV-ers die onderweg naar zuidelijker streken La Brenne als tussenstop 'doen'. Volgens mij deed Globe Natuurreizen (Ff googlen) er voorheen ook een reisje naar toe.
Gender: Male Age: 60 Joined: 01 May 2004 Posts: 86 Location: Zeevang
Posted: Mon 13 Dec 2010, 12:28 Post subject:
Hoi Martine,
Ik kan je adviseren om het boek "where to watch birds in France" van Philippe J. Dubois aan te schaffen. Hierin staan zeer gedetailleerd de vogelgebieden van Frankrijk beschreven.
Succes en groet,
Hans Stel _________________ CANON
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum