Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


PiXperience!
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Tineke.Jonker


Gender: Female

Joined: 03 Feb 2011
Posts: 1

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 10:03    Post subject:
Bedankt voor deze superleuke dag, veel geleerd, veel gezien. We hebben het reuze naar de zin gehad. TOP!
Back to top
Reply with quote
 
Willem de Wolf


Gender: Male

Joined: 25 Jul 2006
Posts: 264
Location: Espel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 10:03    Post subject: PiXperience
Een woord voor de gisteren meebeleefde PiXperience, waar ik vaak ogen en oren te kort kwam en voor het organisatieteam :

C H A P E A U !

Ik zit nu lekker na te genieten met BP 7. Wat een schitterend boek is het weer geworden. Die verhoogde drukkwaliteit springt er uit.
Ook hier voor slechts één woord:

O O G S T R E L E N D !

Beide zijn voor herhaling of vervolg vatbaar...

groet,

Willem


Last edited by Willem de Wolf on Sun 13 Feb 2011, 10:25; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Ruud Scherpenisse
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 63
Joined: 20 Oct 2009
Posts: 103
Location: Amersfoort
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 10:14    Post subject:
Ook ik heb het gisteren reuze naar mijn zin gehad op de Pixperience. Eigenlijk kwam ik tijd te kort en had ik nog meer willen zien en leren. Van mij dan ook een groot compliment voor de organisatie.
Mocht er een Pixperience 2 komen dan ben ik van de partij!

Het Birdpix 7 boek ging ook in de tas mee naar huis, wat is dit een prachtig boek geworden!


Gr.

Ruud Scherpenisse
_________________
Nikon D4s body, Tamron 150-600 lens, diverse kleinere Nikon lenzen, Nikon 1,4 converter, Nikon 1,7 converter, Manfrotto statief. OM-1 met diverse lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
Ivon


Gender: Female

Joined: 06 Dec 2007
Posts: 37

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 10:30    Post subject:
Inge heb ik op de valreep nog persoonlijk bedankt voor deze geslaagde dag, maar bij deze doe ik dat aan iedereen. Dankzij de lezing van Ruben heb ik mijn besluit kunnen nemen om de D700 aan te schaffen ipv de de D300s met film mogelijkheid. Dat filmen is mij ingewikkeld (lees technisch), en dan bedoel ik natuurlijk de nabewerking er van. Heb helaas wel 2 lezingen gemist door de vele belangstelling. En de sensor is weer schoon Very Happy ! Nogmaals dank.

Vriendelijke groet,
Ivon
_________________
Niko D500 en Z6 obj. v.a. 10 mm t/m 500, converters, flitser, statief e.d.
http://www.ivonvanvierzen.nl
Back to top
Reply with quote
 
Reinder


Gender: Male
Age: 50
Joined: 30 Jul 2008
Posts: 35
Location: Wormer
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 10:37    Post subject:
Erg goed georganiseerde dag met een grote diversiteit aan onderwerpen, ik heb me de hele dag prima vermaakt en veel opgestoken. Ook de lokatie was top. Complimenten aan de organisatie en de diverse sprekers!

Gr.

Reinder
Back to top
Reply with quote
 
Erik de Koning


Gender: Male

Joined: 04 Oct 2005
Posts: 118
Location: Zoeterwoude
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 11:53    Post subject: Pixperience
Een prima Pixperience die voor herhaling vatbaar is! Jammer dat ik niet bij alle lezingen tegelijk kon zijn, want er viel heel veel te leren.

Het zou mooi zijn als er samenvattingen van alle lezingen on-line gezet zouden kunnen worden maar ik realiseer me tegelijkertijd dat dat misschien eenwel erg moeilijke opgave is.

Gr Erik
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 13:39    Post subject:
peter wijn wrote:
Quote:
Of we het volgend jaar weer doen..... daar gaan wij allemaal eerst even een nachtje over slapen denk ik

en ondertussen hoor ik de wasmachine draaien...


Klaar!


_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
leo snellink
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 66
Joined: 31 Jan 2007
Posts: 5542
Location: Den Haag
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 13:47    Post subject:
Very Happy Very Happy Very Happy
Die van jou zie ik niet Inge. Moest die in de witte was?
Back to top
Reply with quote
 
Gerard Visser


Gender: Male
Age: 74
Joined: 16 Apr 2006
Posts: 1239
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 13:48    Post subject:
Geniaal, Inge!
Very Happy
gr
G
_________________
Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 13:52    Post subject:
leo snellink wrote:
Very Happy Very Happy Very Happy
Die van jou zie ik niet Inge. Moest die in de witte was?


Yep Very Happy
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Freek Wijffels


Gender: Male
Age: 33
Joined: 06 Mar 2010
Posts: 255
Location: Arnhem
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 14:12    Post subject:
Ik vond het ook een hele mooie dag!
Vooral de lezing van Bart Siebelink vond ik leuk. Hij vertelde het leuk, betrok het publiek in zn verhaal en het verhaal zelf was ook intressant.

Omdat we soms ergens iets te lang bleven hangen hebben we sommige lezingen gemist, maar we hebben de dag goed kunnen vullen.
Het liefst had ik bijna alles gezien, maar helaas.

Ik ben ook heel blij dat mn sensor weer goed schoon is, maar helaas is mn matglas alleen maar viezer geworden! Sad Er zitten nu vegen op en een krasje (nee, geen haartje)
Maargoed, daar zaten al heel lang stofjes op en heb me er nooit echt aan geergerd.
Gelukkig is mn sensor wèl schoon Cool

Maar ik vind het ook zeker voor herhaling vatbaar!
De volgende keer misschien wat minder lezingen die dan wel wat langer zijn.

Birdpix 7 is een heel mooi boek geworden. De nieuwe druktechniek is duidelijk uitgelegd door Daan en komt de foto's duidelijk ten goede.

Volgend jaar weer?
_________________
Canon 7D - Canon 400mm f/5.6L USM
Meer wildlife, macro en landschappen op mijn Facebook en Flickr page
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn



Age: 57
Joined: 08 Nov 2003
Posts: 3780
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 15:12    Post subject:
ik wil je graag helpen strijken inge

(heb toch betere oren dan ik zelf dacht Smile )
_________________
hi lui
mooi licht
Back to top
Reply with quote
 
Michiel Janssen


Gender: Male
Age: 49
Joined: 03 Feb 2009
Posts: 672
Location: Zevenhuizen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 15:15    Post subject:
Ik wil ook de organisatie complimenteren met het prima resultaat van al hun inspanningen. Ik heb alleen het programma voor de lunch meegemaakt want toen ik na de zeer interessante presentatie van Ruben Smit het restaurant in liep had zich daar al een hele grote groep mensen verzameld om een voucher te bemachtigen. De teleurstelling van achteraan sluiten (waar?), driekwart uur wachten en vervolgens te horen krijgen dat de drie fotolezingen na de lunch al vol zaten, had ik psychologisch niet aangekunnen. Wink Maar dat gaat een volgende keer ongetwijfeld beter.

Groeten,

Michiel
Back to top
Reply with quote
 
dick hoogenboom


Gender: Male
Age: 65
Joined: 04 Dec 2004
Posts: 209
Location: Schoorl
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 15:35    Post subject:
Ook wij hebben een heerlijke dag gehad met nieuwe gezichten bij de bekende namen. Complimenten en grote pluim voor de organisatie en het medewerkers team. Punten die voor verbetering vatbaar zijn; althans, dat vinden wij. Liever minder sprekers zodat we overal naar toe kunnen. We balen er nu van dat we echt teveel gemist hebben. Wat wij ook jammer vonden was dat bij de uitreiking van het boek en de prijsuitreiking van de Pixwedstrijden de zaal nog niet voor de helft gevuld was. Dit is voor de bekendheid van de Pixen en voor degene die in het zonnetje gezet worden ook niet leuk. Beter is om de officiële uitreikingen zoal het boek en de prijsuitreiking van de Pixwedstrijden te doen als er nog geen lezingen gehouden zijn. Als het eerste uur voor deze evenementen en de opening gebruikt wordt zijn jullie als organisatie er zeker van dat die belangrijke dingen genoeg aandacht krijgen. Tegelijkertijd beseffen wij dat je voor dit eerste uur een veel grotere zaal zou moeten hebben en wellicht zouden jullie daarvoor naar een grotere locatie uit moeten kijken ( Ede, centraal in Nederland en goed met OV bereikbaar ) Niets ten nadele van Naturalis, wat een uitstekende locatie is, maar wat wel te kleine presentatieruimtes heeft.


Ondanks deze puntjes van kritiek hebben wij toch wel genoten hoor.

Vriendelijke groet,

Mira en Dick Hoogenboom.
_________________
NPS lid en  liefhebber
Iedere creatieve daad ontstaat uit imitatie.....
Kijk ook eens op : www.dickenmirahoogenboom.nl
Back to top
Reply with quote
 
Gerard Visser


Gender: Male
Age: 74
Joined: 16 Apr 2006
Posts: 1239
Location: Rotterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 15:57    Post subject:
Aanhakend op Dick's reactie hierboven: een plenaire opening en een plenaire sluiting zou die euvels kunnen verhelpen.
Bovendien draagt het bij aan een soort van 'eenheidsgevoel'.

Vouchers op zich zijn geen probleem, maar de uitreiking zou beter gereguleerd kunnen.
Denk aan zo'n crow-control systeem als bij de Efteling of bij de Easyjet-balie: een slingerend pad, begeleid door van die paaltjes met die uitschuiflinten ertussen.
Maar dan moet er meer ruimte zijn dan in het Pesthuis.
Misschien is BP inderdaad wel te groot geworden voor die locatie.
gr
G
_________________
Nikon; Nikkor; Sigma; Velbon; Manfrotto
Back to top
Reply with quote
 
mark van den berg


Gender: Male
Age: 45
Joined: 14 Sep 2008
Posts: 79
Location: Zuid-Holland
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 16:40    Post subject:
Gisteren samen met mijn vader ook een geweldige dag gehad. Dat moet een heel georganiseer geweest zijn voor de organisatie. We moeten erg blij zijn met zoveel vrijwilligers die zo'n dag op poten zetten. Bedankt hiervoor!

Ben de dag begonnen met de uilen van Jan Butter. Prachtige presentatie en foto's. Nooit geweten dat er jaren werk achter die foto's zit.
Aansluitend hierop de presentatie van Arno van Berge Henegouwen over de (on)mogelijkheden van digiscoping. Arno kon mooi vertellen en had er mooie foto's bij.
Presentatie van Birdpix 7 was ook interessant, zeker om te horen wat er allemaal bij de totstandkoming van zo'n boek komt kijken.
Presentatie van Ruben Smit was erg inspirerend. Ik had nooit zoveel met filmen met de DSLR, maar nu zie ik gezien heb wat er allemaal mogelijk is en hoe hoog de kwaliteit is, overweeg ik er toch rekening mee te houden bij aanschaf van een volgende body. (waarschijnlijk 7D of 5DmkII) Hierna lunch en "gevochten" om een voucher voor de middagpresentaties.
We zijn uiteindelijk alleen naar Karel Mauer geweest. Vooral bij deze presentatie vond ik de tijd de kort, de foto's werden er doorheen gejaagd en er werd vluchtig iets bij verteld. Dat Karel over een enorme vogelkennis beschikt kon je goed merken, maar ik denk dat het beter tot zijn recht was gekomen met meer tijd/minder foto's.
En als dan aan het eind van dag de sensor van je camera ook nog eens gratis is schoon gemaakt, kun je met een tevreden gevoel naar huis.

Samengevat voor mij de sterke punten en de verbeterpunten van gisteren:
Sterke punten:
- lokatie, in de zin van de sfeer en alles wat er om de pixperience heen nog te zien was
- sterke presentaties, de sprekers hadden allemaal een duidelijk verhaal en waren enthousiast
- sensorreiniging Canon en de overige exposanten die aanwezig waren

Verbeterpunten:
- uitgifte van de vouchers ging erg rommelig. Het was gewoon te druk in die ruimte, wellicht oplossen met wachtrijen zodat de mensen die eenmaal een voucher hebben bemachtigd ook nog een uitweg hebben. Het voelde nu net zoals bij een bar tijdens een popconcert. Of een andere mogelijkheid is wellicht om (een deel van) de vouchers via voorinschrijving te verstrekken. Er werd ook niet of nauwelijks gecontroleerd op de vouchers, ik weet zeker dat er mensen zonder vouchers in bepaalde presentaties zaten. Wellicht na afloop van een presentatie iedereen de zaal uit sturen en dan opnieuw controle voor de volgende presentatie, nu kon je gewoon blijven zitten wat ook gebeurde schat ik.
- de tijd per presentatie was erg kort waardoor ik het idee had dat het verhaal soms moest worden afgeraffeld
- de lokatie, in de zin van de kleine zalen en afstand tussen bijvoorbeeld de cinema zaal en de rest. Met wat grotere zalen kun je meer mensen kwijt en hoef je misschien ook minder programma's parallel te laten lopen om iedereen iets te kunnen laten doen/zien.
- nog een laatste puntje dan: het is het overwegen waard om bepaalde onderdelen waar veel belangstelling voor is twee keer te houden, bijvoorbeeld 1 keer 's ochtends en 1 keer 's middags.

Al met al hoop ik dat dit evenment jaarlijks terug kan keren, maar ik begrijp ook dat het enorme inspanning moet zijn om dit te organiseren. Hopelijk dus tot volgend jaar.
_________________
Canon spullen.
www.500px.com/mvdbphoto
Back to top
Reply with quote
 
martijn7


Gender: Male
Age: 48
Joined: 31 Jan 2007
Posts: 155
Location: zwaag
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 18:00    Post subject:
Vond het al jammer dat ik niet kon komen, maar als ik dit zo lees helemaal.
maarja volgende x beter.

gr martijn
_________________
sony a77
sony 70-400
sony 16-50 2.8
gitzo statief
Back to top
Reply with quote
 
Robbert de Smet


Gender: Male
Age: 30
Joined: 26 Sep 2008
Posts: 235
Location: Oostburg / Tilburg
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 21:23    Post subject:
Ook ik heb het gisteren heel erg naar mijn zin gehad!
Een aantal bekende gezichten gezien van bekende namen op het forum en ook wat praatjes gemaakt.
Verder wil ik de organisatie heel erg bedanken voor deze schitterende dag, tot de volgende keer zou ik zeggen!

Groeten,
Robbert
_________________
Canon
www.fotografie-robbert.weebly.com
Back to top
Reply with quote
 
Bert Ooms
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 68
Joined: 29 Sep 2007
Posts: 571
Location: Emmen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 13 Feb 2011, 22:55    Post subject:
Ook ik heb mij prima vermaakt gisteren.
Erg leuk om eens wat gezichten te zien bij namen die je al zo goed kent. En om eens van anderen te horen hoe ze met hun hobby/passie/verslaving om gaan.

Boeiende lezingen bijgewoond, waarbij die van Chris van Rijswijk me vooral is bijgebleven. Geduld en toewijding; sprak me bijzonder aan en werd bovendien aangenaam gepresenteerd.

Jammer genoeg moest ik een deel van de middag missen (familiefeestje), maar dat ga ik een volgende keer wel inhalen. Want een volgende keer komt er ....toch?

één puntje ter verbetering wellicht: de vele fantastische foto's verdienden een wat groter/hoger projectiescherm met een krachtiger beamer. Achterin de zaal (met name Atelier) kwamen de beelden niet echt tot hun recht.

Maar verder: niets dan lof aan de organisatie!

Groet,
Bert
_________________
Nikon
Back to top
Reply with quote
 
CorBins


Gender: Male
Age: 54
Joined: 03 Apr 2008
Posts: 2
Location: Woerden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 14 Feb 2011, 11:04    Post subject: Complimenten!
Ook van mijn kant de complimenten voor de geweldige dag afgelopen zaterdag. Het was fantastisch!
Allemaal aardige mensen Wink , aardige moderatoren, boeiende lezingen (ook een saaie), leuke beurs. En mijn camera is gecheckt en gecleand! Gratis.

Het begon gelijk al goed met de lezing over Capture NX2! Heel helder en goed gebracht verhaal. Ook het verhaal van Bart Siebelink was geweldig!
Ruben Smit had een leuk verhaal en ook de laatste lezing die ik volgde: moderator for 1 day, was erg de moeite waard.
Helaas waren een aantal lezingen die ik graag zou bijwonen in één van de twee kleinere zaaltjes, waarvoor vouchers nodig waren. En ja, die waren wat te snel op.

Ik hoop dat een volgende keer er geen vouchers meer nodig zijn omdat er allemaal grotere zalen zijn. Ik ga er dus vanuit dat er een volgende keer komt!
Het moet een geweldig werk zijn geweest voor Daan en de rest van de crew om dit op poten te zetten, maar ik en volgens mij nog 449 mensen waren er erg blij mee.

Groetenis!

Cor
_________________
Nikon D300 + Sigma 150-500 + Nikkor 18-200 + Nikkor 85 mm macro||
www.corvanbinsbergen.nl
Back to top
Reply with quote
 
cor


Gender: Male

Joined: 15 Mar 2004
Posts: 216

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 14 Feb 2011, 11:56    Post subject:
het was een leuke dag, en gelukkig regende het dus zat (bijna) niemand zich te verbijten van was ik maar.

wat ik een grote misser vond, en dit moet ik kwijt ondanks alle loftuitingen hierboven.
de kwaliteit van de beamers en het licht in de zaal. irritatie.

bv
bij de fotowedstrijd zat een foto van een everzwijn maar het had net zo goed een everzwijnen keutel kunnen zijn, niks van te maken, jammer.


volgende keer beter want het is toch een fotofrafen bijeenkomst.



groet
cor
Back to top
Reply with quote
 
Inge van der Wulp


Gender: Female
Age: 50
Joined: 14 Jan 2008
Posts: 7037

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 14 Feb 2011, 12:18    Post subject:
cor wrote:

wat ik een grote misser vond, en dit moet ik kwijt ondanks alle loftuitingen hierboven.
de kwaliteit van de beamers en het licht in de zaal. irritatie.


Volledig met je eens. Echter kunnen wij daar niets aan doen. De beamers zijn van Naturalis. Wij hadden niet onze eigen apparatuur mee. Maar we zullen het zeker meenemen in onze evaluatie.
_________________
Canon 1Dx mark II, 5D Mark III, Canon EF 300mm f 2.8 L IS II USM, Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM, Canon EF 100mm f2.8 L IS USM, Canon EF 24mm f1.4 L II USM, Canon EF 17-40mm f4L IS USM, 2x en 1.4 ext en wat extra spullen.

http://www.ingevanderwulp.nl
Back to top
Reply with quote
 
Speedy B


Gender: Male
Age: 55
Joined: 05 Jan 2010
Posts: 84
Location: Haarlem
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 14 Feb 2011, 12:47    Post subject:
Als eerste natuurlijk de Complimenten!
Het was een leuke dag en goed georganiseerd
Tuurlijk waren er wat verbeterpuntjes (Het Weer bijvoorbeeld!!! Laughing ) en over de andere is volgens mij al genoeg over geschreven.
Dat de zalen te klein waren is volgens mij alleen maar en compliment voor de sprekers!

Ik heb erg genoten van de Bos van Bosman wandeling met Gerrit-Jan de Bruyn. Jammer dat het animo wat minder was maar ik vond het leuk om zijn visie over de natuur en het beheer te horen.

Ook vond ik de workshop van Arno ten Hoeve (Compositie, maar dan anders) erg creatief en leuk. Leuk die regels maar nog leuker om ze te overtreden! Embarassed

De seminair van Chris van Rijswijk (Less mm is more) was ook erg inspirerend alleen moet ik nog wel zo'n afstandbedieningje in elkaar knutselen Shocked

Al met al Top en nogmaals bedankt
Tot volgens jaar!

Grs Ben
Back to top
Reply with quote
 
Thei Luijten


Gender: Male
Age: 77
Joined: 06 Feb 2006
Posts: 102
Location: Boukoul / Roermond
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 15 Feb 2011, 15:57    Post subject:
Een s c h i t t e r e n d e dag, volgepropt met een programma en tijd voor ontmoetingen voor een weekend..,
dat heb ik er daarom ook maar van gemaakt.
Stel je voor dat er ook nog een zon had geschenen.
Ik reserveer februari 2012.
Ik moet op een stoel gaan staan om een buiging te kunnen maken voor de organisatie.
Ben ik de enige met een gesigneerde Birdpix 7 door Jan-Willem?
Groet,
Thei
_________________
D700, D200, Glasservies 14-500, enz.
=De bewogenheid van de fotograaf zorgt vaak voor onscherpe foto's=
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 14 Jul 2003
Posts: 1119

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 15 Feb 2011, 16:20    Post subject:
Ja Thei, je hebt een uniek exemplaar. Die wordt later vast heel veel geld waard... Laughing
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 3 of 3


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum