Posted: Sat 18 Dec 2010, 17:41 Post subject: Eos 1 D mark II
Is het mogelijk om bij deze camera de raw foto's op Disk A te zetten en de JPEG op de andere kaart. Nu gaat alles op bv kaart A en naar kaart B word een backup gemaakt.
Groetjes
Wim Bloemink _________________ Canon 1 D mark II
Canon 30 D.
Canon EF 400mm 5.6 .
Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6
Canon Extender EF 1,4
Lowepro Slingshot 200 AW
Brenner Birdwatching schuiltent
Ja, dat is mogelijk en staat op blz 74 van de instructie handleiding duidelijk omschreven. Ook de kleine lettertjes even lezen op die blz.
Zomaar de handleiding lezen dat heeft geen zin. Dat geef je na een aantal bladzijden al op. Al die gegevens te onthouden zonder ze direct toe te passen werkt niet. Maar bij het gebruiken van de camera en dan b.v. tegen jou vraag aan lopen, dan is de handleiding wel nuttig, omdat je dan gericht iets opzoekt en dan onthou je het ook beter. _________________ Camera: Canon + glaswerk.
Hier ben ik ook al enige tijd naar op zoek. Volgens mij kan dit alleen met de 1d mk IIN. Als dit met de mkII wel kan hoor ik graag hoe dat moet. Op blz 74 van mijn handleiding staat heel wat anders.
Hier ben ik ook al enige tijd naar op zoek. Volgens mij kan dit alleen met de 1d mk IIN. Als dit met de mkII wel kan hoor ik graag hoe dat moet. Op blz 74 van mijn handleiding staat heel wat anders.
Gr. Koen
Klopt bij mij staat ook wat anders en ik ben er nog niet uit _________________ Canon 1 D mark II
Canon 30 D.
Canon EF 400mm 5.6 .
Canon EF 28-135mm f/3.5-5.6
Canon Extender EF 1,4
Lowepro Slingshot 200 AW
Brenner Birdwatching schuiltent
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum