Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws


VIPS
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Aug 2005, 22:10    Post subject:
hoe kan het nou dat sommige mensen de vip-status Very Happy al hebben bereikt? terwijl de betaling toch nog niet binnen kan zijn, vandaag is toch de eerste dag en zoals je al aangeeft duurt het ongeveer 5 dagen.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 14 Jul 2003
Posts: 1119

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Aug 2005, 22:18    Post subject:
Als je via Paypal betaalt ben je meestal dezelfde dag nog Vip.
In de meeste gevallen zelfs binnen 5 minuten nadat Daan of ik het mailtje van Paypal hebben gekregen...
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Lesley van Loo


Gender: Male
Age: 45
Joined: 20 Jan 2005
Posts: 1045

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Aug 2005, 22:22    Post subject:
ahaa, dan moet ik dus nog maar even wachten, nou ja ik heb via internet bankieren betaald, gaat over het algemeen ook redelijk snel.
_________________
www.ltdphoto.com
Back to top
Reply with quote
 
Rudi Debruyne


Gender: Male
Age: 66
Joined: 05 Jun 2005
Posts: 380
Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Aug 2005, 23:09    Post subject:
Volg graag als mega-vip (bah, wat een rotwoord), kun je vip niet vervangen door gewoon abonee of donnateur? Een "3sterrendonnateur", klinkt toch niet zo blasé - ofjuist wel? Smile
_________________
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote
 
Ecoshot


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 May 2005
Posts: 81
Location: Vriezenveen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 5:33    Post subject:
Laat het geheel nog even dobberen maar kom hier in ieder geval op terug!
_________________
Canon 40D met:
USM Kitlens /
Tamron 90mm / 180mm
Canon 400 5.6L / Canon 1.4 ext.

en wederom sparende....


Last edited by Ecoshot on Wed 23 Jan 2008, 18:30; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Panthera



Age: 64
Joined: 05 Jun 2004
Posts: 349
Location: Maarssen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 6:20    Post subject:
Ondanks dat ik Daan van harte feliciteer en hem alle steun wens met Birdpix, ga ik hier zeker niet aan mee doen. Ook ik vind mensen in "betaalde" hokjes stoppen een fout en achterhaald systeem.
Status kopen lijkt mij een slechte zaak. Status moet je verdienen.

Prima dat je mensen stimuleert tot het betalen van een bedrag waarmee je de kosten kunt betalen, maar om dat zulke wanstaltige benamingen te gebruiken, dat gaat toch wat te ver.

Het is toch heel eenvoudig om de nieuw geintroduceerde lidmaatschapsvormen te gebruiken waarbij de mensen wel de bij het pakket genoemde voordelen hebben, maar niet zo'n indicatie krijgen.
De aanduiding die mensen kregen, tot vorige week, voor hun inbreng (die Birdpix tot een succes maakt) is een veel betere dan iemand een lintje opplakken omdat hij/zij zoveel schuift.

Jammer dat het zover heeft moeten komen, maar Daan, wanneer die achterlijke sterretjes en namen weg zijn, bestel ik gelijk een zwaar pakket. Niet omdat ik nu zo nodig een hoop foto's wil gaan uploaden, maar omdat ik je initiatief (BirdPix) een warm hart toedraag en wil steunen.

Met trieste groet
Marco
_________________
www.panthera-multimedia.nl
Back to top
Reply with quote
 
Henk van den Born


Gender: Male
Age: 81
Joined: 01 Mar 2005
Posts: 26
Location: Maria Hoop
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 6:36    Post subject:
Daan, ten eerste van harte gefeliciteerd.
Het ziet er allemaal goed uit en het is een goede manier om BP in stand te houden.

groeten, Henk
_________________
Canon 6D, Canon 7D, en wat Canon glaswerk.
Monopod en Manfrotto driepoot.
Back to top
Reply with quote
 
Patrick Lemmens


Gender: Male
Age: 46
Joined: 04 Oct 2004
Posts: 124
Location: Herkenbosch
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 8:01    Post subject:
Daan,

Ook van mij van harte gefeliciteerd.

Ondanks het feit dat ik niet heel erg veel plaats (en birdpix nog vnl. gebruik oom te leren).

Ga ik denk ik ook voor de supervip.

Je ziet het geld wel tegemoet!

Oja, een beetje laat maar ook nog gefeliciteerd! Boo hoo!
_________________
Canon 40D, Sigma 50-500 EX DG, Sigma APO 400 mm f5.6, Sigma 18-125 DG, SLIK-master-statief
Back to top
Reply with quote
 
R. P. McMurphy


Gender: Male

Joined: 05 Mar 2005
Posts: 546

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 8:02    Post subject:
Het idee van sterren impliceert uiteraard een status, maar het is belangrijk om niet de achterliggende doelstelling uit het oog te verliezen, en dat is het omhooghouden van Birdpix. Wat voor naampje daaraan vastkleeft zal mij een zorg zijn eigenlijk, het lijkt me dat de meesten daar wel overheen kijken...
Back to top
Reply with quote
 
Rudi Debruyne


Gender: Male
Age: 66
Joined: 05 Jun 2005
Posts: 380
Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 8:35    Post subject:
Kleine bedenking: zoals ik al schreef, "V.I.P." is een vies woord, vooral voor de mensen die, bij een of andere manifestatie, zelden of nooit in de gelegenheid zijn om dergelijke status te "onvangen". En let wel; alhoewel ik wel eens in die gelegenheid ben, vind ik het dus nog steeds een vies woord. Zou dus ook liever gewoon een donnateur-abonnee zijn. Het verschil tussen een BP-Vip en "manifestatie-vip" is dat de BP-vip moet betalen. "Echte" vip's krijgen alles gratis... Groot verschil he !
Conclusie: De vlag dekt hier absoluut niet de lading! Verander die "titel" aub zo vlug mogelijk, het kost (waarschijnlijk) weinig moeite en het is veel meer aanvaardbaar. Groeten, Rudi Debruyne (voor de eerste keer in mijn leven een mega-vip)!
_________________
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote
 
Daan Schoonhoven


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 Jul 2003
Posts: 2683
Location: Nijkerk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 8:50    Post subject:
Hoog tijd om te antwoorden, nu ik m'n roes heb uitgeslapen Wink Allemaal bedankt voor de felicitaties en de cadeaus Laughing Ik vind het echt geweldig hoe de overgrote meerderheid reageert in woorden en daden. We ervaren het als een enorme blijk van waardering voor de vele, vele, vele uren die in birdpix gaan zitten, niet alleen voor JW en mij, maar ook voor de moderatoren. Nogmaals ontzettend bedankt!

Eerst nog een algemene reactie: het is duidelijk dat de benaming niet echt in goede aarde valt, daar hebben we wellicht onvoldoende over nagedacht .Birdpix is een community die nogal afwijkt van andere communities op Internet, erg leerzaam!
Birdpix heeft altijd een hoog democratisch gehalte gehad, dus daar gaan we wat aan doen! Ik ga zo een topic openen, waarin jullie voorstellen kunnen doen voor de 3 varianten. Wees lekker creatief. De beste voorstellen brengen we in een poll en gezamenlijk kiezen we de benamingen.

@ Han: ik heb talloze malen geprobeerd om sponsors te vinden, maar een sponsor vinden die echt iets substantieels wil doen is tot op heden niet gevonden. Regelmatig dacht ik er 1 te hebben, maar dan liep het toch weer op niets uit. Prima om de kat uit de boom te kijken, ik begrijp het als native-tukker maar al te goed Wink

@ Peter v.d. Wijst: JW gaat daar even naar kijken

@ Erwin: zoals anderen al schrijven, dan schieten we er per saldo (letterlijk) niets mee op, alleen maar bij in.

@ Peter Wijn: de tijd die ik aan birdpix besteed gaat helaas af van mijn veld-tijd, de verhouding is een beetje zoek. Helaas zat de camera niet tussen mijn cadeaus, maar ik blijf sparen.

@ Richard G: ik denk dat dit de enige echt optie is. Het aantal gebruikers geeft een erg vertekend beeld, slechts 500 zijn er actief en zij zullen nooit allemaal 5 euro overmaken. Gebruikelijk is om uit te gaan van 10% van de actieve groep. Nu is birdpix geen standaardcommunitiy, maar de ervaring leert dat het niet werkt. In het afgelopen half jaar heb ik zeker 6 keer laten weten dat een dergelijk systeem er aan zat te komen. Voor de meesten komt het dan ook niet als een verrassing.

@ Marco Panthera: wat kun je toch lekker vanuit je tenen reageren! Al voor jouw reactie was ons duidelijk dat de namen aangepast moeten worden. Die trieste groet is wel heel dramatisch....

@ Rudi: zie bovenstaande reactie.
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 14 Jul 2003
Posts: 1119

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 9:06    Post subject:
Peter van der Wijst wrote:
Sponsoring is leuk, wat extra mogelijkheden ook maar is er niet een mogelijkheid om een soort anonieme mega-vip te zijn?


Dit is vanaf nu mogelijk.
Als je anoniem vip wilt worden, moet je dat even vermelden bij de betaling.
(Kan achteraf ook nog aangepast worden hoor).
Maar zoals Daan al heeft gezegd, we gaan de benaming binnenkort veranderen en misschien denk je er dan wel heel anders over. Smile
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Rudi Debruyne


Gender: Male
Age: 66
Joined: 05 Jun 2005
Posts: 380
Location: Diksmuide (W.Vl) Belgium
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 9:21    Post subject:
Prima reactie van Daan en zijn moderators! Inderdaad, een voorbeeld van democratische ingesteldheid. De bal ligt nu in het kamp van degenen die erover de VIP-benaming zeurden...
_________________
Canon 5D Mark2 en 7D - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 & 600 1:4 L IS USM - Ext. EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Whimberly schommelkop & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Manfrotto vdkop 501.
Back to top
Reply with quote
 
PeterH



Age: 46
Joined: 10 Aug 2003
Posts: 264
Location: Zeist
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 11:23    Post subject:
Ik ben het natuurlijk weer met Marco eens.

Wat een Nederlands gedoe om iedereen weer in hokjes te plaatsen. (Lees ook hier dat ik voorstander ben van een financiele bijdrage om BP in leven te houden) Ik snap ook niet waarom er onderscheid gemaakt moet worden tussen iemand die voor E15 of E50 BP steund. Die privileges die je daarmee krijgt geven jezelf toch al genoeg credit? Of wil nu iedereen echt laten zien hoeveel ze over hebben voor BP?

Ik ben geen voorstander van het hokjes systeem. Ik zou me wel kunnen vinden in een " BP supporter" aanduiding oid. Alle supporters zijn dan zichtbaar. Gewoon subtiel.

Zelf ben ik hier omdat ik het gewoon leuk vind, niet omdat ik hier zoveel leer of zoveel fantastische fotos zie. Eerlijk is eerlijk, daar zijn betere buitenlandse sites voor.

Na de vakantie zie ik wel hoe dit uitgekristaliseerd is.

Grz

Peter
_________________
info@peterdenhartog.com
Compleet vernieuwde website: www.peterdenhartog.com
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 11 Aug 2003
Posts: 886
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 11:28    Post subject:
Bedankt voor je perfecte reactie Daan. Met de kater valt het denk ik dus nog wel mee. Ik zal me binnenkort aanmelden omdat ik al heel veel geleerd heb van Birdpix en er nog veel meer van te leren.
In dat kader hoop ik dat deze maatregel wel het neveneffect heeft dat er wellicht in totaliteit wat minder gepost gaat worden zodat er wat meer gereageerd gaat worden. Het valt me nu nl wel vaak tegen hoe weinig reacties veel foto's oproepen terwijl de toppers overstelpt worden met reacties. Ik hoop zelf iedere keer op wat leerzamere reacties over hoe een bepaalde foto ook anders aangepakt had kunnen worden; helemaal als ik er voor betaal :lol:

Groeten,

Han
_________________
Han Bouwmeester
www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
Arie Ouwerkerk
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 59
Joined: 21 Aug 2004
Posts: 7012
Location: Terschelling
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 11:42    Post subject:
Kan me vinden in veel reacties van gebruikers. In hokjes plaatsen lijkt me niet nodig, al zal het me een worst zijn of ik 1,2 of 3 sterren bij mijn naam zie. Het idee van PeterH dat iedere betalende deelnemer een supporter is staat me wel aan. Verder onderscheid is niet nodig.
_________________
Zie voor veel meer foto's:
http://pbase.com/arieouwerkerk
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn



Age: 57
Joined: 08 Nov 2003
Posts: 3780
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 13:05    Post subject:
eens met arie O en peterh wat betreft de eenhoksgedachte.

Wel kan ik me voorstellen dat het belangrijk is voor birdpix om bij mensen aan te geven dat deze een donatie hebben gedaan. Want als je als nieuwe bezoeker een hoop van die sterren ziet, dan kan dit je misschien over de streep trekken ook mee te betalen. Alleen maar gunstig toch?

Mijn idee: houdt de financiele indeling instant, en geef iedereen die "iets" betaalt evenveel sterren (1-tje dus). Of iemand er nu 15 of 500 euro voor over heeft, dat is toch iets van die mensen zelf. (extra argument, voorbeeld: 15 euro is voor een jongen van 15 toch heel wat meer dan 50 euro voor mij is).

Daan, meer nog dan die 20D etc. wens ik je tijd toe om weer eens buiten te zijn. Want DAAR gaat het toch om!
peter

PS wat zijn wij hollanders toch heerlijke zeikerds. gelukkig doet er ook een vlaming mee.
Back to top
Reply with quote
 
Panthera



Age: 64
Joined: 05 Jun 2004
Posts: 349
Location: Maarssen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 13:16    Post subject:
Quote:
Die trieste groet is wel heel dramatisch....


Ja he..........en helemaal gemeend. Het was ook niet eens een impulsief stukje.

Waarom zou er overigens wat bij moeten staan. Nogmaals, het onderscheid hoeft helemaal niet gemaakt te worden. De een kan gewoon wat meer omdat de ander niet direct mogelijkheden heeft om Birdpix financieel te steunen en te laten voortbestaan. Dat is ook subtieler naar de mensen die hier het geld niet voor hebben maar wel van deze site genieten en willen blijven genieten.

Met .... groet Laughing
Marco
_________________
www.panthera-multimedia.nl
Back to top
Reply with quote
 
Jeroen Reneerkens


Gender: Male
Age: 48
Joined: 04 Aug 2004
Posts: 10
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 13:19    Post subject:
De optie om bij iedereen die, onafhankelijk van het bedrag, iets betaalt voor BP een sterretje achter de naam te zetten en verder geen onderscheid te maken heeft ook mijn voorkeur.

Dan hoeven we verder ook ons hoofd niet te breken over hoe je die verschillende donateurs nou moet noemen.

groeten, Jeroen
_________________
D70, D200 met o.a. 70-200/2.8 AF-S VR en 300/4 AF-S, 200-400/4 AF-S VR plus 1.4x
Back to top
Reply with quote
 
hans gebuis


Gender: Male
Age: 77
Joined: 20 Oct 2004
Posts: 257
Location: Dordrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 15:44    Post subject:
hoewel ik me al meerdere malen had voorgenomen me niet meer echt druk te maken over teksten die op BP soms verschijnen moet me toch weer even iets van het hart. gelukkig zijn de meeste reactie positief al zijn velen, net als ik, een beetje vies van het woord (mega)vip. daan heeft dit echter al zeer snel onderkend en op uiterst democratische wijze de mogelijkheid geboden zelf met alternatieven te komen. wat mij betreft zou het best allemaal anoniem mogen, dus zonder kwalificaties, sterren, stippen of wat dan ook.de eventueel gewenste ruimere faciliteiten krijg je dan toch wel zonder dat je ermee te koop hoeft te lopen. overigens zou ik me in supporter 1,2,3 ook best kunnen vinden hoor. " t is allemaal niet zo belangrijk, lijkt me, het gaat toch om de foto's en alles wat daarbij komt kijken? en zoals ik al in een eerdere bijdrage opmerkte: je steunt er een goed doel mee. het biedt daan c.s. de mogelijkheid iig zonder financiele aderlatingen al z'n energie en tijd erin te blijven steken.
wat me aanzette tot toch nog maar een paar regels zijn de enkele erg zure opmerkingen van mensen met kennelijk erg lange tenen. "betaalhokjes", "kasten-systeem", "wat mensen drijft" zijn enkele kreten die ik gelezen meen te hebben. wat een onzin en wat een loodzware woorden voor iets onbenulligs. zeg dan gewoon dat je alles gratis wilt hebben of voor een dubbeltje op de eerste rij! en alsjeblieft niet principieel leuteren. als iemand je faciliteiten aanbiedt is het toch logisch dat je daar iets voor betaalt? als ik bij de chinees 2 bami bestel betaal ik toch ook meer dan voor 1!? en waar praten we over: maximaal 12 euricent per dag!!
zo, dat is er weer uit. tot een volgende keer.
_________________
Nikon D500 ( 2 X ), Nikon D810, Nikon 500 mm PF, diverse Nikon lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
Ted


Gender: Male
Age: 45
Joined: 23 Jan 2005
Posts: 70
Location: Arnhem
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 15:59    Post subject:
Hans, Applause Applause Applause Applause Applause Applause Applause . Ik stoor zelf ook al aan dit soort reacties. Mensen willen vaak niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, maar voor een stuiver op het podium staan. Birdpix is niet alleen maar een site waar je foto's op kan zetten, ik leer er enorm veel van. Ik krijg op mijn foto's vaak opbouwende kritieken van iedereen. Hierdoor wordt ik een beter fotograaf (of foto bewerker Wink ). Daan & gang hebben een hele mooie en goeie site opgezet en ik vind dat we hun dankbaar moeten zijn hiervoor! Een kleine vergoeding vind ik persoonlijk niet meer dan normaal. En inderdaad waar praat je over: als megavip betaal je omgerekend 12 cent per dag!!!!!!

Het zou zonde zijn als deze site uit de lucht zou gaan.

Klasse werk Daan & gang!!
_________________
Canon 30D en Canon 300mm
Back to top
Reply with quote
 
Ecoshot


Gender: Male
Age: 50
Joined: 14 May 2005
Posts: 81
Location: Vriezenveen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 16:36    Post subject:
Zo zie je maar weer dat er al onderscheidt is gemaakt...
_________________
Canon 40D met:
USM Kitlens /
Tamron 90mm / 180mm
Canon 400 5.6L / Canon 1.4 ext.

en wederom sparende....


Last edited by Ecoshot on Wed 23 Jan 2008, 18:30; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Nol Ploegmakers


Gender: Male
Age: 76
Joined: 02 Nov 2004
Posts: 44
Location: dronten
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 16:41    Post subject:
Wat een commotie jongens. Ik ben het er mee eens dat er eigenlijk geen onderscheid mag zijn. Je bent betalend lid ogf niet betalend lid. Wat je bereid ben te betalen of wat vervelender is wat je kunt betalen hoeft niet zo duidelijk zichtbaar te zijn. Gewoon betalend en niet betalend. Aan de grote van de persoonlijke album kun je dan wel zien wat men voor soort lidmaatschap heeft als je daar prijs op stelt. Wel zou ik liever zien dat, als ik toch betaal (wat ik met liefde doe), dat is voor een birdpix site. Dus vogels!
groeten
Nol
Back to top
Reply with quote
 
hans gebuis


Gender: Male
Age: 77
Joined: 20 Oct 2004
Posts: 257
Location: Dordrecht
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 16:45    Post subject:
beste richard,
hoewel mijn oprisping misschien in jouw geval wat kort door de bocht was en ik me best realiseer dat € 45 niet voor iedereen gelijk is, moet ik je even uit de droom helpen. onder mensen met geld zou ik mezelf toch niet willen rangschikken; misschien begrijp je dat je als kleine zelfstandige, met als specialiteit natuurfotografie, nu niet bepaald zwemt in het geld. ben het met je eens dat je elke euro maar 1x kunt uitgeven en dat je prioriteiten moet stellen in het leven, maar feit van 12 eurocent per dag blijft onverkort staan.
ik blijf je toon wat zurig vinden en beslist in dit geval onterecht.
_________________
Nikon D500 ( 2 X ), Nikon D810, Nikon 500 mm PF, diverse Nikon lenzen.
Back to top
Reply with quote
 
jankees
Guest







PostPosted: Wed 03 Aug 2005, 16:46    Post subject:
Ik heb er toch even over na moeten denken en ben er eerlijk gezegd nog niet uit. Ik ben het wel eens met het feit dat er geen onderscheid gemaakt moet worden. Het is niet nodig dat anderen zien dat ik betaal of niet betaal.

Ik twijfel echter nog steeds. Dit is birdpix en de laatste tijd nemen foto's van spinnen/kikkers/herten ed. hand over hand toe. Het zijn allemaal mooie foto's en geen kritiek op de makers maar ik vind dat ze hier niet thuishoren. Maak dan een 2e site met animalpix oid.

Ik wacht nog even rustig af.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Birdpix.nl Forum Index -> Nieuws
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Page 2 of 6


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum