Gender: Male Age: 42 Joined: 07 Jan 2011 Posts: 8 Location: loon op zand
Posted: Fri 07 Jan 2011, 9:49 Post subject: beginner wie kan mij helpen
goededag allemaal.
ik stel me eigen even voor ik ben troy ben 27 jaar oud en woon in loon op zand.
ik kom net om de hoek kijken en bestudeer nu een paar maanden roofvogels en natuurlijk maak ik ook foto's van vogels.
ik ben zelf beginner en nu heb ik een stel vraagjes,lees nu een boek over verschillende roofvogels.
ik maak zelf wat foto's met een digitale camera van men vriendin maar daar maak ik nog net niet de goede foto's van vogels die zelf wil wel leuke foto's maar als ze te ver zitten in de bomen of paaltjes of iets anders dan wordt het al moeilijk..
ik ben gek van roofvogels en ga vaak naar de loonse en drunese duinen om daar te wandelen edn foto's te maken ga ook vaak naar plan lobelia een natuur resevaat vlakbij mijn dorp...
maar omdat ik beginner ben wil ik een spiegel refles camera ben al een tijdje opzoek naar een camera om als beginner leuke mooie prachtige foto's te maken zodat ik mooie plaatjes kan schieten..
daarom is mijn vraag zodat jullie ook weten hoe en wat,wat voor camera ik het best kan kopen voor te beginnen en waar ik leuk met uit de voeten kan...
kijk en wat voor lens er bij kan wat voor camera ik wil nog niet duizende euro's betalen gewoon eerst een leuke camera waar ik mooie plaatjes mee kan maken en men hobby verder met uit kan breiden....dus wil eerst een niet al te duren spiegel reflex camera wel dat er goede lenzen op kunnen.
alvast bedankt een zeer leuke site is dit heb al heel wat mooie foto's gezien....
hopelijk kunnen jullie me helpen zodat ik binnen kort mooie foto's kan maken
groeten troy _________________ nikon coolpx 500.....nikon D90 met 18-105 mm