Posted: Sat 08 Jan 2011, 17:02 Post subject: cotton carrier
Ik heb op internet gezocht naar een soort "harnas" om de camera te dragen terwijl je loopt. Dit om te voorkomen dat ik na lange wandelingen last van mijn nek/rug krijg. Ik vond dit "vest" van cotton gear op hun website.
Ik vraag me af er misschien iemand is die hier ervaring mee heeft?
In Focus 1 - 2011 staat een test van allerlei draagsystemen. Zelf lijkt dit me wat overdreven. Ik gebruik voor mijn combinatie (Sony A900 met 70-400 mm G-lens een draagriem van California Sun-sniper en die bevalt me uitstekend, zie http://www.sun-sniper.de/index.php?id=2&L=1
Ik heb de cotton carrier en ben er meer dan te vreden over.
vaak heb ik 2 camera`s en dan is dit ook een prettige oplossing
Ik zou zeggen als je in de buurt bent probeer het eens
Kortom ik ben er alleen maar positief over het enige waar ik spijt van het is dat ik het niet eerder wist en gekocht heb!!
Maar ik heb ook een neckstrap van optec en deze dragen veel prettiger dan de neckstrap die bij de camera zit _________________ Vogeltje wat zing je vroeg
Is dit iets? Daar zit ik zelf ook aan te denken, schuin over de schouder is best belastend voor je rug, en mijn ervaring is dat je op je heup behoorlijk wat gewicht kunt hebben zonder dat het ongemak geeft.
Kwam het een tijdje geleden al tegen, maar heb er zelf nog geen ervaring mee.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum