Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

Mee met de zeevogelreis?

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 04 Feb 2011, 18:15    Post subject: Mee met de zeevogelreis?
Ook dit jaar heb ik de roemruchte zeevogelreis naar de Britse Farne eilanden en Bass Rock op het programma staan. Als vogelfotograaf wil je unieke hotspots als deze eens in je leven bezocht hebben en je hoeft echt geen doorgewinterde natuurfotograaf te zijn om met mooie beelden naar huis terug te keren.

Papegaaiduikers met visjes in hun snavel vlak voor je lens en een onvergetelijke landing op het beroemde jan van genten eiland Bass Rock waar je gewoon tussen de vogels door loopt. Ook dit jaar heb ik namelijk weer toestemming gekregen een klein groepje fotografen mee te nemen het eiland op. We beperken ons dus niet tot slechts een rondvaartje rond deze vogelkolos in zee. Als spectaculair extraatje worden de vogels vanaf de boot gevoerd wat unieke duikopnamen op gaat leveren.

Een van de deelnemers van afgelopen jaar maakte een leuk klankbeeld wat nu op mijn website te bekijken is. Het geeft een goede indruk van wat er te verwachten is.
Voor de aanstaande reizen heb ik nog wat plaatsen beschikbaar dus grijp je kans.

€ 35,- korting voor Pixpashouders.
€ 50,- korting voor mensen die al eerder met een van mijn reizen mee zijn geweest.

Kijk voor meer informatie even op mijn website.
Reply with quote

Han Bouwmeester

PostPosted: Fri 04 Feb 2011, 18:45    Post subject:
Hier een rechtstreekse link naar het klankbeeld.

http://natuurinfocus.blogspot.com/2011/02/deelnemers-klankbeeld-zeevogelreis.html
Reply with quote

dreupiet

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 06 Feb 2011, 10:23    Post subject:
Vorig jaar juni ben ik met deze geweldig reis mee geweest.
Je merkt direct dat Han daar al jaren komt en goede contacten heeft opgebouwd met de schippers van de bootjes die je naar de eilanden brengt en de gids voor Bass rock.
Het hoogte punt was het bezoek aan Bass Rock het is een geweldig ervaring om daar aan land te mogen.
En je tussen de 50.00 broed paren jan van genten te begeven, je kunt daar foto's maken met alle soorten lenzen, het is voor mensen met een lichamelijke beperking een zwaren klim maar je hebt ruim de tijd dus haasten is niet nodig.
Ik kan dan ook iedereen die prachtige foto's wil maken van de Jan van Genten en alle andere zeevogels aanraden met deze reis mee te gaan.

Gr. Piet de Dreu
Back to top
Reply with quote

EV

PostPosted: Fri 11 Feb 2011, 18:18    Post subject:
Ben vorig jaar ook mee geweest (samen met Piet) en ben het helemaal met hem eens.
De Farnes zijn al super met de papagaaiduikers, alken en zeekoeten en ohja ook nog de kuifaalscholvers, meeuwen en sterns e.a..
Maar dan naar Bass rock!
Ongeloofelijk om op het eiland rond te lopen (onder begeleiding van een gids uiteraard) en daar al die Jan van Genten rondom je heen te zien zitten op hun nest. Echt heel gaaf, ik ben nu nog bezig met het uitzoeken van foto's.

gr. Erik

Nikon D300, 70-200 mm Nikon, 400mm Nikon,
2x converter
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Marktplaats

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum