Posted: Thu 07 Apr 2011, 18:47 Post subject: telefoon of zo
hallo, beste mensen, ik zoek een telefoongebeuren, waarbij ik een fototje kan uploaden van een vogel, maar, en dat is het belangrijkste ook het geluid van desbetreffende vogel aan vast kan knopen, zeg maar... wie weet raad..??? b.v.d.
Posted: Thu 07 Apr 2011, 18:55 Post subject:
ik snap niet wat je bedoeld. Uploaden waarheen, en vogelgeluid. Wil je dat op je telefoon hebben? Als je hier wat in kunt verduidelijken kan ik je misschien helpen.
Een bestaande app is mooi, maar ik maak er uit op dat dit is wat je bedoelt: Je hebt een foto, zet die in je mobiel, en wil daar een mp3 met zijn geluid aan koppelen?
Omgekeerd gaat wel: het geluid voorzien van een fotootje. Dat weet ik, bij de i-phone kan dat bij elke mp3 die je gebruikt, in i-tunes, Je doet het dan via de pc.
Ik heb zelf een vogelboek waarbij een cd zat met vogelgeluiden die allemaal op die manier al waren voorzien van duidelijke plaatjes. Leuk en heel bruikbaar.
grtz, josephine
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum