Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur

wie kan mij helpen

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 18 Apr 2011, 19:55    Post subject: wie kan mij helpen
ik kom net om de hoek kijken en bestudeer nu een paar maanden roofvogels en natuurlijk maak ik ook foto's van vogels.

ik ben zelf beginner en nu heb ik een stel vraagjes,lees nu een boek over verschillende roofvogels.

ik maak zelf wat foto's met een digitale camera van men vriendin maar daar maak ik nog net niet de goede foto's mee.ik maar er wel leuke foto's mee maar als ze te ver zitten in de bomen of paaltjes of iets anders dan wordt het al moeilijk.. en ik wil deze vakantie een spiegelreflex camera gaan kopen,of te wel binnen kort want kan eigenlijk niet meer wachten

ik ben gek van roofvogels en ga vaak naar de loonse en drunese duinen om daar te wandelen edn foto's te maken ga ook vaak naar plan lobelia een natuur resevaat vlakbij mijn dorp... en natuurlijk rij ik heel veel rond door kleine landschap weggetjes om zo maar een blik te vangen van die ongeloofelijke mooie vogels. of een plaatje te schieten heerlijk...

maar omdat ik beginner ben wil ik een spiegel reflex camera ben al een tijdje opzoek naar een camera om als beginner leuke mooie prachtige foto's te maken zodat ik mooie plaatjes kan schieten..met wat voor toestel kan ik beginnen en wat voor redelijke lens kan ik gebruiken om als beginnenr van vogels te fotograveren mee te beginnen ga 1 deze dagen kijken voor een camera .wat raden jullie mij aan zodat ik kan vragen aan de winkelier van hoe en wat

daarom is mijn vraag zodat jullie ook weten hoe en wat,wat voor camera ik het best kan kopen voor te beginnen en waar ik leuk met uit de voeten kan...

kijk en wat voor lens er bij kan. ik wil nog niet duizende euro's betalen gewoon eerst een leuke camera waar ik mooie plaatjes mee kan maken en men hobby verder met uit kan breiden....dus wil eerst een niet al te duren spiegel reflex camera wel dat er goede lenzen op kunnen.liefst wel nikon of canon

alvast bedankt een zeer leuke site is dit heb al heel wat mooie foto's gezien....

hopelijk kunnen jullie me helpen zodat ik binnen kort mooie foto's kan maken

groeten troy

Arjen Drost

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 18 Apr 2011, 19:58    Post subject:
Back to top
Reply with quote

thaize

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 18 Apr 2011, 22:46    Post subject:
Dat verhaal had een stuk korter gekund...

Wat wil je eigenlijk? Heb je zelf al gekeken voor de opties? Wat is je budget? Wat voor foto's wil je maken? Hoe ver wil je in kunnen zoomen? of wil je liever een vast brandpunt? heb je al een body in je handen gehad? Wat spreekt je zelf het meeste aan? Welke functies moet je camera hebben?

Iets meer details zou makkelijk zijn, want anders kunnen we wel elke combinatie roepen.. Wink

Thijs
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Apparatuur

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum