Posted: Mon 09 May 2011, 5:49 Post subject: Bergen op Zoom / markiezaatmeer
Beste medefotografen,
Aangezien ik bijna elk weekend in bergen op zoom vertoef, ben ik sinds kort op zoek naar een leuke plek om hier in de ochtenden te kunnen fotograferen.
Enige tijd geleden ben ik dan ook tegen het natuurgebied het markiezaat aangelopen. Een erg mooie omgeving waar je heerlijk kan lopen. Er Is een vogelkijkhut, maar fotograferen vanuit daar is niet echt een optie. Er zit weinig en alles bevindt zich op te grote afstad om te fotograferen.
Nu heb ik over diverse paden gelopen en her en der veel gezien. Ik zou daar onder de boerka kunnen gaan zitten, maar dan zit ik wel half in het pad. En ik wil geen voetgangers tot last zijn. Of je iets buiten het pad mag weet ik niet, dus doe ik dat ook niet. Regels zijn regels.
Nu ben ik dis nieuwsgierig of er mensen bekend zijn in dit gebied, of bergen op zoon zelf. Die mij tevens van enkele tips in welke richting ik het beste kan gaan, willen geven.
Mijn dank is groot!
Jan Willem[/url] _________________ Nikon D90, 300mm F4, 60mm F2.8, 55-200 en nog wat ander spul
Posted: Mon 09 May 2011, 8:07 Post subject:
Dank voor je reactie. Leuk fietsrondje, klinkt als een aardig rondje.. Afijn, we gaan volgend weekend eens kijken.
Heb nu gister voornamelijk gelopen bij de Kraaijenberg, richting de vogelkijkhut. Had ook nog gekeken of er eventueel kleine waterplasjes liggen, waar je op je buik kan liggen en wachten. Die waren echter niet toegankelijk/vindbaar.
Kom je er zelf ook vaak? _________________ Nikon D90, 300mm F4, 60mm F2.8, 55-200 en nog wat ander spul
Gender: Male Age: 37 Joined: 08 Dec 2008 Posts: 23 Location: Yerseke
Posted: Tue 10 May 2011, 3:49 Post subject:
Hoi,
Het markiezaat is een schitterend gebied maar helaas vrij slecht toegankelijk zonder de regels te overtreden.
In de buurt van de kreekkraksluizen maak je denk ik meer kans op foto's dan aan de kant van de kraaijenberg.
Je kan natuurlijk ook aan de andere kant van de oesterdam even bij de Rattekaai kijken. Hier ligt een leuk haventje waar je misschien wat watervogels kan fotograferen.
Bij Bath heb je nog de spuikom, kan ook de moeite zijn.
Groeten Izak en succes _________________ Nikon D300 en sigma 150-500mm.
Zie ook mijn webstek: izakquist.blogspot.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum