Posted: Mon 27 Sep 2010, 19:58 Post subject: Fotobewerkingsprogamma Paint Shop Pro Photo X1 en X2
Vanwege de aankoop van PS Pro Photo X3, zijn bovenstaande beeldbewerkingsprogamma's mij overbodig geworden.
Beide progamma's staan op CD rom. Uitgebreide handleidingen zijn inbegrepen. Bij versie X1 krijgt u bovendien een boekje boordevol handige tips.
Paint Shop Pro is een beeldbewerkingsprogamma waarin ongeveer 90% van de functie's van PhotoShop in zijn verwerkt. Zelf gebruikte ik het progamma naast Silkypix Raw converter om oa. vlekjes weg te cloonen, objecten te verwijderen en selektief verscherpen. Ook als ruisverwijderaar voldoet dit progamma goed, evt met Neat Image als plug-in. Foto's verkleinen tot Bird Pix formaat gaat heel eenvoudig met de functie formaat wijzigen, met behulp van een schuifregelaar.
Zeer geschikt voor beginners, als eerste, gebruikersvriendelijke en goedkope kennismaking met beeldbewerking.
Beide progamma's mogen weg t.e.a.b. Bij interesse graag een PB'tje. Ik verkoop ze beiden apart.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum