temmie wrote: |
in het midden van het rode hokje ![]() |
valentijn86 wrote: |
daarom ben ik zo gek van raven. |
Cheetah wrote: |
Ik ben dit met Arjen Drost eigenlijk helemaal eens. Maar zijn vraag verbaast me overigens wel. Want enorm veel gebruikers hier doen gewoon niet anders dan plekken met anderen delen. |
Quote: |
't Is zo wel heel makkelijk he, om anderen voor jou de plekken uit te laten zoeken? |
Ben het in deze hartgrondig met Arjan eens. Zoekt en gij zult vinden is een spreekwoord, wat ik zelf hoog in het vaandel heb staan. Doe er gerust wat moeite voor, des te meer voldoening haal je uit je hobby. |
(die je volgens mij ook zelf had kunnen vinden |
Nu laat je andere mensen zoeken naar dingen die je zelf ook prima had kunnen vinden... |
Zelf stoor ik mij in een dergelijk geval niet zozeer aan de vraag zelf, maar vooral aan de manier waarop deze gesteld wordt. Als er in twee korte zinnen meerdere spelfouten staan wek je de indruk dat zelfs het stellen van de vraag al teveel moeite is. |
Met Chris eens, het kan ook zo; Ik ben ......................., en fotografeer al een aantal jaren vogels. |
Heb je zelf ook al wat onderzoek gedaan? 't Is zo wel heel makkelijk he, om anderen voor jou de plekken uit te laten zoeken?
|