Gender: Male Age: 55 Joined: 22 Jan 2006 Posts: 983 Location: Zuid Holland
Posted: Wed 01 Jun 2011, 16:02 Post subject: Te koop: EF 500mm f/4.0 L IS USM VERKOCHT
Deze lens past niet meer bij mijn huidige fotografie. Het gaat een 300 2.8 worden. Moeilijke beslissing geweest .....
Absoluut in perfecte staat, inclusief RRS lensvoet en een lenscoat + 'Hoodie' die ook nog helemaal perfect is (zelfs geen rafels)
De lens is op 30 januari 2009 aangeschaft bij Konijnenberg en op 11-06-2010 gekalibreerd bij Tech repair (dat merk je) Factuur en bon aanwezig.
Prijs inclusief de accessoires: 5400,- euro.
Wie deze lens aanschaft krijgt gratis een instructiedag in de Biesbosch t.w.v. 130,- euro om er meteen het maximale uit te halen.
Eventueel de 1.4x converter erbij voor 200,- euro. (Nieuwstaat: erg weinig gebruikt zoals bekend)
Lowepro Photo Trekker AW II: 180,- euro. (Perfecte staat)
Vaste prijzen! Extender en tas gaan niet de deur uit voordat de lens is verkocht.
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Jan 2010 Posts: 84 Location: Haarlem
Posted: Fri 10 Jun 2011, 19:36 Post subject:
Wat lees ik nou gaat ie verkoop in.
Aparte keuze of ga je voor meer flexibiliteit?
Nou ja zo te zien ben je hem zo kwijt of komt het door de gratis instructiedag!
Ben benieuwd naar deresultaten van de 300mm! _________________ Mvg Ben
Gender: Male Age: 55 Joined: 22 Jan 2006 Posts: 983 Location: Zuid Holland
Posted: Sat 11 Jun 2011, 11:35 Post subject:
Hoi Ben,
Het is gewoon dat ik 2.8 nodig heb daar in de Biesbosch.
Alles gebeurt in het half donker en deze keuze zal mij heel veel meer kansen opleveren omdat ik wat betreft de sluitertijden meer treffers zal hebben. Bevers reageren negatief op geklik van de camera. Bovendien kan er in de Biesbosch wat meer omgeving getoond worden op de foto's, daar worden ze bepaald niet lelijker van ..
Als er dan eens een close-up moet worden gemaakt, plak ik er wel een 2x converter tussen als het licht het toelaat. Die ene concessie moet dan maar.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum