Gender: Male Age: 52 Joined: 09 Aug 2010 Posts: 4 Location: Belgie(antwerpen)
Posted: Sun 19 Jun 2011, 16:50 Post subject: Zevenhoven-Groene Jonker,Zouweboezem-Ameide
Hallo iedereen.
Ik zou deze week naar de Groene Jonker in Zevenhoven gaan maar wat heef ik best in mijn gps voor straatnaam in voor op de parking daar uit te komen en voor Zouweboezem in Ameide.
Is mijn bedoeling om s'morgens naar Groene Jonker te gaan om de geoorde futen te fotograferen en liefst met jongen op de rug(hoop dat er zijn) en s'middags naar Zouweboezem trekken voor de purper reiger te fotograferen(hoop dat die er ook zijn en actief)
Alvast bedankt iedereen en andere tips zijn eveneens welkom
Gender: Male Age: 52 Joined: 09 Aug 2010 Posts: 4 Location: Belgie(antwerpen)
Posted: Fri 24 Jun 2011, 8:30 Post subject:
Bedankt voor de info iedereen.
Mijn doel is geslaagd.
De geoorde futen in de groene jonker heb ik kunnen vastleggen met 2 jongen op de rug maar wel jammer dat er slecht licht was en regen in de voormiddag.
In de middag ben ik dan vertrokken naar ameide en scheen de zon volop en behoorlijk wat shots kunnen nemen van de purperreigers want die waren massaal actief,continu overvliegend.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum