Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Gerrit Jan Klop, aangenaam.

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 02 Sep 2005, 13:51    Post subject: Gerrit Jan Klop, aangenaam.
Hallo allemaal,

Na anderhalf jaar van intensief BP gebruik wordt het eens tijd om mij voor te stellen.

Ik ben opgegroeid in Dwingeloo wonend naast de Dwingeloose Heide. Zo omringt door natuur en genetisch gezegend met een vader die de helft van de tijd met een verrekijker rond liep, was het meer dan logisch dat ik biologie ging studeren in Groningen. Na mijn studie van een andere hobby mijn beroep gemaakt (programmeren) en van mijn studie weer mijn hobby.

in april 2004 heb ik mijn eerste telescoop gekocht en vrij snel daarna een CP4500 met toebehoren om te gaan digiscopen.

Vogelen is leuk met twee of meer mensen maar alleen ging ik eigenlijk nooit het veld in....Totdat ik begon te fotograferen (digiscopen). Wat is het geweldig om digitale trofeeen uit het veld mee te nemen naar huis. Er zijn hier al meerdere discussies geweest over de jacht. Ik ben van mening dat het fotograferen van vogels een oerinstinct om te jagen bevredigd.

Tegenwoordig woon ik in Culemborg met vrouw en twee kinderen in een duurzaam gebouwde eco wijk en ben veel te vinden in de uiterwaarden langs de Lek. Verder ben in regelmatig een lang weekend op Vlieland waar mijn schoonouders wonen op een prachtige plek langs het wad.

Ik heb me opgegeven bij Arie O. voor het fotografieweekend op Terschelling half oktober en hoop daar een aantal van jullie te leren kennen.

Ik hoop dan ook mijn eerste goede Canon lens te hebben voor mijn 300D, de 300 F/4 IS. Door een paar maanden geleden van werkgever te wisselen is mijn salaris verdubbeld en dat levert mogelijkheden om deze hobby uit te bouwen op een manier waarvan ik een half jaar geleden niet durfde te dromen.

Ik denk dat ik het digiscopen aardig onder de knie heb en wil mijn ervaringen graag met anderen delen. Dus als je een keer in de buurt van Culemborg bent dan ben ik altijd bereid om in het veld ervaringen uit te wisselen.

Hartelijke groet,

Gerrit Jan Klop

Daan Schoonhoven
Megavip

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 02 Sep 2005, 14:18    Post subject:
Zo, waar doe je dat je salaris verdubbelen Laughing hebben ze nog vacatures?
Ik hoef je niet meer welkom te heten, Gerrit Jan, maar leuk dat je je nog even voorstelt. Bedankt voor jouw bijdrage aan birdpix!
Back to top
Reply with quote

Birdpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum