Gender: Male Age: 67 Joined: 07 Jun 2010 Posts: 127 Location: Itanhaém SP Brazilië
Posted: Tue 08 Nov 2011, 22:15 Post subject: Levensduur sluiter
Nadat mijn sluiter het had begeven na 28.000 clicks was ik benieuwd naar wat nu de levensverwachting is van de sluiter. Als ik deze site mag geloven dan is de levensduur van een Canon 450D sluiter erg kort. Dat is iets waar ik niet bij stil heb gestaan bij de aanschaf van deze camera. Wellicht hebben andere hier ook iets aan bij de keuze voor een bepaald type camera want wat goedkoop lijkt kan op termijn duurder uitpakken als je camera het al snel begeeft, zeker omdat je met (actie) vogelfotografie vaak veel clicks maakt..
Gender: Male Age: 67 Joined: 07 Jun 2010 Posts: 127 Location: Itanhaém SP Brazilië
Posted: Wed 09 Nov 2011, 20:52 Post subject:
Inderdaad een erg korte levensduur, ik meen dat de semi-pro's zo'n 150.000 meegaan (levensverwachting). Deze instap modellen van Canon halen maar een fractie van dat gemiddelde, dan is het op eens geen voordelige camera meer als je relatief veel clicks maakt met vogel fotografie.
groeten Ronald _________________ Canon 50D met 300 F4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum